Nejste přihlášen/a.
Ahoj, obracím se na Vás možná s hloupým dotazem...
Asi před rokem jsem měnil na Babetě 207 hlavu motoru,píst a pístní kroužky, nemám na mopedu tachometr takže nevím kolik přesně jsem ujel, kolik KM asi vydrží než budu muset dělat celé GO motoru včetně klikové soustavy atd.?
Včera jsem sundal hlavu motoru abych se podíval na stav válce, je na něm opravdu hodně malý téměř nepatrný schůdek na konci (skoro není cítit) , jak poznám že bych měl udělat GO? uvadne výkon? nebude mít tah? schůdek bude patrný?
Na motorce je Karbec dellorto, žádné gufero měněny nebyly, bylo to takové poloviční GO...
Hlava motoru mi taky úplně přesně nepasuje na válec, zkoušel jsem dotahovat matky do kříže už několikrát, mám podezření že tam fouká...
Díky za odpovědi.
pod válec jde papírové těsnění - podložka / já je kdysi dělával z obalu škoního sešitu nebo z kancelářských desek/, pod hlavu jde hliníkový kroužek který se dá za 20,- kč koupit v různých fichtl-krámcích
Hlava a válce musí těsnit, brousí se to tak že si koupíš jemnou a hrubší brusnou pastu, hrubší pastou se spoj válce a hlavy brousí / spojovací plocha se lehce namázne kašičkou z pasty a oleje a pak se otáčí hlavou na válci doleva doprava, pak se to udělá jemnou pastou až je celá dosedací ploška lesklá
pokud někde netěsní tak jke to dekompresor, já dal válec z 210 a mám klid, a pokud budeš dalt GO, vyměn klikunebo alepsoň ojnici ta tyo s jehliškovými lořiska , podbné to má b - 210---na 207 de jé koupi kit a přelisovat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.