Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ochrana prahu a dutin

Od: martinjuricek odpovědí: 6 změna:
zdravim kolegove, chystam se osetrit prahy a dutiny u sve oktavky. jelikoz stary tlumex uz na par mistech se odlupuje, tak premyslim jak to udelat co nejlepe a na co nejdelsi dobu. predstavu mam zbrousit prahy az na cisty plech, pouzit nejaky antirez, potom zakladni antikorozni nater a na to nejakou bodynu a prelakovat klasickym sprejem v barve auta. ted jen resim otazku, jaky prostredky na to vse pouzit? pripadne co na dutiny? diky za rady a postrehy

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Takhle. Je fajn to udělat pracně zvenčí a bude to chvíli hezky vypadat. Asi tak sezonu dvě. Ale ty dutiny jsou uvnitř to samé v bleděmodrém. Aby ses při tom broušení nedivil, že ses dostal dovnitř.

martinjuricek
hodnocení

to vim. spis mi jde o to, na co jsem se ptal

No a já odpověděl. Bude to tak sezonu dobrý. Jestli je to u tebe co nejdýl, tak budiž.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

U staršího auta bych řešil jen provizorně - tj. odloupnout škraloupy, ošmirglovat rukou NE FLEXOU ČI STROJOVĚ! - odmastit, šplíchnout bodyčkem, po zaschnutí šplíchnout barvou.

Provizorní výplně nebo opravy "aby to vypadalo" pak zahladí nebezpečnou rez, která řekne, že je čas na výměnu prahů ... jedná se o vaše bezpečí a zamaskování rzi může mít následek při nehodě ohrožení vašeho života.

A ano, vím, takových vraků jezdí tisíce... a taky to tak při nehodách dopadá...


doplněno 16.11.17 21:25:

Souhlasím s @erniem - domácí opravy jsou na rok... se štěstím. Když jsem kupoval xsaru, byla po bouračce "opravená" - nechal jsem ji i tak komplet nastříknout a světe div se, vydrželo to 6 let ! ... pak jsem ji prodal dál a snad dva roky ještě vydrží. Najel jsem přes 140tis km.

Ten nástřik spodku s kompletní "revizí" jsem platil tuším 5000,- - vyplatilo se.

 

hodnocení

0x

sprej? ogm, radši se na to vykašli, pokud nemáš k dispozici kompresor a stříkací pistole. pokud už se ta hmota odlupuje, tak tě nejspíš čeká překvapení.. a co s tím uděláš, když zjistíš, že prahy jsou jak cedník? ono ta hmota ten prah drží docela dobře pohromadě.. :-D... jinak postup máš dobrý, já jsem naposled použil UBS a vypada to ok.. akorat nevím jestli se děla i přelakovatelný, pak jsem zkoušel nějakou ochranu od wurthu ale to mělo spíš blíž k barvě než k hmotě... dutiny nevím jestli ma smysl něčím stříkat... pokud už jsou chycene tak to nic neřeší.. to už raději tam nastřikat vyjety olej :D... jinak tam mužeš nastřikat taky nějakou ochranu podvozku pomoci pistole a hadičky

martinjuricek
Prave ze kdyz odloupnu tak plech je ok, pripadne jen lehce odstin rzi. Jen predchozi majitel pouzival nejaky olej na dutiny a nejaky nastrik a ten se odlupuje na par mistech tak bych to prave vzal cely at je to z gruntu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma tlumex

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]