Nejste přihlášen/a.
V době, kdy jsem provozoval Felicii 1.3BMM na LPG nikdo o žádném "přímazu" ještě neměl ani tušení. a Felda najela na LPG přes 200 tisíc km bez nejmenších problémů.
Jinak hlava motoru Škoda 1.3, používaného ve Feliciích v jakémkoli provedení je uzpůsobená na provoz na bezolovnatý benzín a má sedla z tvrdokovu, vyhovující i provozu na LPG. Na dřík ventilu se dostane pouze nepatrné množství motorového oleje, které na jeho mazání stačí.
@boban: U starších motorů, které neměly na ventilech gufera, je to úplně jasné - motorový olej. Moderní motory s gufery jsou na tom v podstatě stejně, protože původně ve vodítkách lícované ventily dostaly větší vůli ve vodítku a těsnost byla nahrazena gufery, která díky podtlaku v sání propustí nepatrné množství oleje, postačující k mazání vodítek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.