Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Silentbloky ramen Škoda Octavia

Od: julek odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, potřebuji vyměnit silentbloky ramen na octavii. Jedná se o tzv puky. Všude mi doporučuji celogumove, tedy plne. Původní byly s mezerami. Které mám namontovat? Cim se jinak lisi? Dekuji

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

0x
Dělal jsem je na Golfu. Plné déle vydrží, ale jsou tvrdší. Ty originální jsou konfortnější. Na silnější verze se snad dávaly ty plné, ale to nevím jistě.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

Dej celogumove vydrzi vic.

Pokud chces at ti to vydrzi do konce auta , tak dej powerflexy. Sice to bude tvrde jak svina , ale vydz jak svina :)

 

hodnocení

0x
avatar dabel
dej plný od lemfordereru na škoda dílech plzen 350 kč kus
výměna neni složitá :
vectra-club.cz/...
pak si zajedeš na geometrii přední nápravy

 

jenda2*
hodnocení

0x

Ty tvrdé tam vůbec nedávejte, je to blbost. V odkazu máte ty, co patří na ramena nebo si tam najděte ty, které potřebujete. Při výměně si poznačte orientaci silentbloků k ramenu, po přelisování se pak nedotahují!

Teprve až bude auto sták na kolech, tak se dotáhnou správným momentem. Je to z důvodu kroku při propružení. Pokud by jste je utáhl při zvednutém autě, silentbloky utrhnete z obalu při proprožení s autem na zemi !

Ty tvrdé si vymysleli jen pro potřeby sportu a zvýšené tuhosti . Pro silniční provoz je to něco šíleného.

nd-skoda-volkswagen.cz/...

mam ty tvrdý na třech rodiných oktávkách a neni co se týče komfortu jedinej problém
dokonce sem nacpal ty plný i do svý zadní nápravy
auto lip sedí a že by to bylo nák šílený sem ještě nezjistil
k tomu utažení když dáš auto na zem a nemáš jámu nák si nedovedu představit jak to utáhnout
osobně to dělam tak že šoupnu pod rameno hever a vyzvednu rameno do pozice jako by sedělo na kolech na zemi a pak to teprv dotahuju
jenda2*

Já na to mám nájezdní plošiny. V servisu jsem měl ramena na výměnu silentbloků a právě toto mi jeden mladý jeliman uděl. Za pár km mi začalo rameno vrzat a byl roztržený silenblok v kovovém obalu. Zkrut byl větší než dovoluje konstrukce silentbloku. Ty tvrdé jdou použít jen tam, kde nekroutí. Standardní se vulkanizují a tím drží v plechovém pouzdře. Ty tvrdé se lisují a při pohybu ramen se točí.

2racing.cz/...

Pak jsou jiné tvrdé, které mají jen tvrdší pryž.

speedpro.eu/...

Jejich cena je proti ceně běžných nesmyslná a nemá žádný význam je do běžného auta vůbec dávat.

Však nikdo nemluví o strongflexech.. Ty plne od lemforderu mam na golfu a nepoznal jsem rozdíl. Ty dirave jen origo jinak se to brzo urve zase.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]