Dobrý den, potřebuji vyměnit silentbloky ramen na octavii. Jedná se o tzv puky. Všude mi doporučuji celogumove, tedy plne. Původní byly s mezerami. Které mám namontovat? Cim se jinak lisi? Dekuji
Dělal jsem je na Golfu. Plné déle vydrží, ale jsou tvrdší. Ty originální jsou konfortnější. Na silnější verze se snad dávaly ty plné, ale to nevím jistě.
Ty tvrdé tam vůbec nedávejte, je to blbost. V odkazu máte ty, co patří na ramena nebo si tam najděte ty, které potřebujete. Při výměně si poznačte orientaci silentbloků k ramenu, po přelisování se pak nedotahují!
Teprve až bude auto sták na kolech, tak se dotáhnou správným momentem. Je to z důvodu kroku při propružení. Pokud by jste je utáhl při zvednutém autě, silentbloky utrhnete z obalu při proprožení s autem na zemi !
Ty tvrdé si vymysleli jen pro potřeby sportu a zvýšené tuhosti . Pro silniční provoz je to něco šíleného.
mam ty tvrdý na třech rodiných oktávkách a neni co se týče komfortu jedinej problém dokonce sem nacpal ty plný i do svý zadní nápravy auto lip sedí a že by to bylo nák šílený sem ještě nezjistil k tomu utažení když dáš auto na zem a nemáš jámu nák si nedovedu představit jak to utáhnout osobně to dělam tak že šoupnu pod rameno hever a vyzvednu rameno do pozice jako by sedělo na kolech na zemi a pak to teprv dotahuju
jenda2*
Já na to mám nájezdní plošiny. V servisu jsem měl ramena na výměnu silentbloků a právě toto mi jeden mladý jeliman uděl. Za pár km mi začalo rameno vrzat a byl roztržený silenblok v kovovém obalu. Zkrut byl větší než dovoluje konstrukce silentbloku. Ty tvrdé jdou použít jen tam, kde nekroutí. Standardní se vulkanizují a tím drží v plechovém pouzdře. Ty tvrdé se lisují a při pohybu ramen se točí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.