Nejste přihlášen/a.
Neni nic horsiho nez rozebrat cely motor a pak zjistit ze to je nejakou prkotinou.
Tedy nejprve zkontrolovat vicko chladice, ze je pruzinka v poradku a tesneni vicka tesni jak ma.
Co teplota? Nevari se? Tedy jako druhy krok zkusit s vyndanym termostatem a zjistit pruchodnost chladice. Termostat si mezitim muzete uvarit v hrnci s vodou, jestli poradne otvira.
Dal bych zmeril tlaky ve valcich. Pri rozdilech klasika striknout krapet oleje a pokud se tlaky nevyrovnaji, tak tam, kde ukazuje mene teprve hledat problem.
Praskla muze byt jak hlava, tak tesneni, tak i vlozka. Obvzlast ty vlozky, pokud jsou uz neorigo a navic se do chladiva leje co nema, tak rady prorezavaji raz dva.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.