Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz, mám fiata punto r.v.2001 a začali se mi an karoserii dělat bílé fleky, pak to pukne, odloupne a začane rezivět., svoje auto mám motorově v pořádku a nehodálm ho hodit ze skály jen proto,že mu odejde kabát, potřebuji poradit, nebo doporučit, kam k lakýrníkovi, který by mi auto z venčí obrousil a znovu nastříkal. mám modrou metalízu, vůbec netuším kolik by to stálo, chtěla bych to jen z venku bez sundávání dveří, čalounění atd. Díky za odpovědi, popřípadě doporučení někoho normálního a ne mega firmy kde budu muset zaplatit klučinu co bude stříkat, holčinu sekretářku a ještě pupkatého majitele v baworu. jsem okres Přerov, kraj Olomoucký, díky.
Ahoj...jsem přímo z Přerova takže ti řeknu přesně to, co nechceš slyšet. V Přerově jsou pouze 2 lakýrníci. Zbytek jsou pouze překupníci těchto dvou. První je Valenta vedle baumaxu, ten se specializuje spíš na veterány a jeho ceny jsou spíš k smíchu. Druhej je v Moštěnici u nádraží (jak je ten areál budov) jmenuje se Robert Jež a dělá výbornou práci. Mám od něj taky pár věcí přelakovaných. Je mu jedno jestli dělá veterána, fabii nebo báwo za 4mega. Což bys viděla, kdybys tam zajela. Smluvně třeba lakuje Renaultu, Suzuki a Fordům (i tady v Přerově). Ceny má dle mého lidové...no a teď tvůj dotaz...cena celolaku za takové malé auto je 30tis. Větší až 50tis. Vzhledem ke stáří tvého auta je celolak nerentabilní. Za tu cenu si koupíš ty punta 2. Jen pro srovnání. Budu chtít v budoucnu lakovat 1000mb. Cena Ježe 35tis. cena Valenta 56tis. To je rozdíl, že?
Kvalitní celolak u veterána je většinou mnohonásobně pracnější a proto také ceny jsou daleko vyšší. Také se stříká daleko více dílů, které se u zánovního auta nechávají s původní barvou.
Známej se specializuje pouze na veterány a celolak osobního auta u něj začíná na cca 100tis bez DPH a k smíchu mi to nepřijde.
Je v tom obrovský rozdíl. Veterán má karosérii po všech stránkách v daleko horším stavu a to i uvnitř. Takže on lakuje pouze úplně rozebrané auto, tedy karoserii bez motoru,oken, náprav, interiéru, atd... Prostě úplně holá kastle. Stříká jí komplet, tak jako při výrobě vozidla. Jedno auto se dělá cca měsíc ve 2 lidech.
To se u zánovních aut nedělá.
v čem by měl být jako pracnější?..více dílů se stříká na novém autě..tenhle argument je blbost...jediný rozdíl je v tom jestli přelakovává stávající lak nebo lakuje na holý plech (spotřeba plniče)...v ničem jiném...já když jsem chtěl po nich cenovku tak jsem jim řekl, že jim dodám auto oholený na plech...rozdíl 20tis je teda dost..kor když jim ještě dodám barvu...a 100tis bez dph?... to ať si nechá..to zas budou nějaký "pražský ceny"...na takový nejsme tady na Moravě zvědaví
no jestli svou reakci doplníte ještě touhle kravinou tak to už se fakt neudržím smíchy...aby mi někdo řekl, že chce za lakování veterána 100tis bez DPH a ještě mi řekne, že mu mám dodat oholený auto na plech tak to ať se jde vycpat...
..za těch 100tis mi musí udělat kompletní servis...přijet si pro to, odstrojit si to, odmašlit, obrousit, nalakovat, seskládat zpátky a ještě mi to s mašlí na střeše a plnou nádrží dovézt zpět...
..zkuste tady ten váš ftip nadhodit někde v nějakým auto klubu/fóru...puknou tam smíchy všeci včetně admina
...
Nikde nepíšu, že máš dodat oholený auto na plech.
A klidně se směj. A aby jsi mohl třeba i puknout smíchy, tak tady máš konkurenci, která chce ještě více.
Nikdo nevidí do Vaší hlavy a netuší, co je pro vás "levné"ani "kvalitní"--- dále nevidíme auto, takže nemůžeme víc poradit.
Zkuste podle recenzí nebo podle doporučení vašeho servisáka (někam přeci dáváte auto na servis).
Za sebe bych vyjádřil doměnku, že hnijící punto už nikdo nezachrání... i náhradní díly po dvou letech začnou rezavět... Pokud vám vadí květinky a má to 2 roky technickou, dejte tam samolepku. Jestli je to citová věc a potřebujete toto auto, celolak zhruba 25000,- (cena vašeho auta asi nebude vyšší).
Ta kapota je naprosto běžný stav u těchto vozů... není to rezavé, jen se loupe lak a barva. Dá se s tím jezdit dalších 5 a více let.
Peníze investujte jinam. Pokud chcete rvát peníze do auta, dejte ho do servisu a řekněte si o "generální opravu-servis všeho potřebného"- ani nevíte, jak rychle se dostanete na 10tis ...
Cena za díl cca 3000 Kč. U Punta je vhodnější projet přes vrakoviště a dál se tím netrápit. Punto z roku 2008 se prodává od nějakých 60000 Kč.
U projevu popisované závady jde spíše o vadu v povrchovce plechu. Na karoserii shora běžně nevznikají zkorodovaná místa. Samozřejmě prahy, lemy atp. je něco jiného.
Zkrátka utratit zbytečně kopu peněz není dobrý nápad.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.