Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč Mazda neuznává 3-letou záruku!

Od: kacko* odpovědí: 13 změna:

Mazda neuznává 3-letou záruku!
Odvolává se na to, že auto bylo zakoupené v únoru 2014 a závadu jsem nahlásil v dubnu 2016. Vznesla námitku promlčení práva žalobce odstoupit od kupní smlouvy. Tak mě napadlo k čemu je dobrá prodlužená záruka za 9.900,-Kč o dva roky? když zpochybňuje 3 letou záruku, kterou se chlubí.

Proč jsem to reklamoval? Protože tento příběh

mazdaclub.cz/...

se mi stal hned 3x. Auto bylo odtežené jednou do Ustí servis BEK, jednou auto Zeman a jednou do Auto Jeremiášova. Navíc když mělo najeto pouhých 15.000km a nebylo v provozu ani rok, dostal obsílku na svolávačku na výměnu oleje, takže se myslím, že už když mi to auto prodávali, veděli že má auto vyrobní, konstrukční vadu. Nebo se pletu?

garaz.autorevue.cz/...

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xezugydazo
hodnocení

2x

Odpovědnost za vady lze ze zákona uplatnit do 2let. Jestli nemáš sjednáno prodloužení této lhůty, tak se nemůžeš divit, že nelze odstoupit od kupní smlouvy.

Hlavně se pořád zaměňují pojmy záruka(za jakost) a odpovědnost za vady.

A dále jsou podstatné podmínky té prodloužené záruky, které se obvykle od podmínek "klasické" záruky dost liší. Např. na 100% nezahrnují možnost odstoupit od kupní smlouvy za stejných podmínek, jako u "klasické" záruky. Takže se Mazda chová naprosto standartně a v mezích obchodních podmínek a NOZ.

kacko*
hodnocení

Myslím, že tady nejde ani tak o zaruku jako o PODVOD na zakaznika.

O žádný podvod na zákazníka nejde. Jen jste si nepřečetl podmínky prodloužené záruky. Ta už je úplně jiná, než běžná záruka podle NOZ. Takže chyba je bohužel na vaší straně.

kacko*
hodnocení

Tak s tím zásadně nesouhlasím. Mazda všude anoncuje záruku 3 roky. Ja to reklamoval za 2 roky a 2 měsíce. Ale o záruku vůbec nejde, Mazda věděla, že prodává auta s výrobní, konstrukční a skrytou vadou! Lze to najít na netu! Vykupuje je na protiúčet za cca 50% ceny a tím má pokryté vyroní náklady. Jináč by ty auta musela sešrotovat bez náhrady. A že jich bylo v celé EU. forum.autoforum.cz/...

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

to je to setreni s dieslem, ale tak to je fuk at si kazdy kupuje co chce, tady je jen ukazka jake PODVODY jsou vsechny ty prodlouzene zaruky kteryma se prodejci ohaneji, 3,5,7 roku a cim vic tim lip protoze na to lidi slysi akorat pak kdyz se neco stane tak clovek prijde na to ze je to lez jako vez , ale neni to jen u mazdy

kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji

Vim ze treba kia nemá problem měnit motor, palubku atd na záruku. Ale treba u škodovky bych tu záruku nebral vazne.

 

hodnocení

0x
avatar pest
No ono je otázka jestli je to na záruku...tohle je totiž vlastnost eko dieselu a longlife olejů. Co na tom že máme nádherné emise ale z auta se stal spotřební materiál. Ekoteroristé jsou spokojeni. Co se dá doporučit jezdit delší trasy a měnit olej po 10tkm. A od Mazdy raději benzín...
kacko*
hodnocení

Tak to už jsem slyšel opakovaně, kyd se snaží namluvit, že je to normální vlastnost nebo podobné nesmysly. Auto si řekne dřív o výměnu oleje z duvodu vypalování filtru, kratkych tras blabla... jenomže auto si nežekne o výměnu oleje. Autu se rozvití všechny kontrolky jak vanoční stromeček a na tel. dotaz u servisu mi nedoporučí pokračovat v jízdě, ale nechat auto odtáhnou do nejbližšího servisu. Když se to stalo poprvé, jel jsem do D a dojel jenom do Usti, tak od technika jsem se dozvěděl, že dělali svolávačku a měnili lidem měrky oleje na kterých jsou tři body. Min., Max a bod X, kdy jim bylo doporučeno po dosžení hladiny k bodu X měnit olej.

S tou podvodnou 3 letou zárukou to bude asi pravda, Podobně na tom budou prodloužené záruky o 2, 5 a 7let.

Ale co postavit, předělat žalobu na podvod ze strany prodejce. On o tom věděl co mi prodáva. Svědčí otom i vyjádření technika z Mazdy na Chodově.

Mazda ví, že auta mají problém, piliny v oleji tak udelají svolávačku a vymění oleje po 15.000km. Jenomže to už došlo k poškození pistnich kroužkú a výsledek je ten, že teče nafta do oleje, dochází k zenehodnocení oleje cca 10.000km a intreval se zkracuje. Navíc mi prodali auto s akční slevou. Dnes vím, že nešlo o akční slevu, ale proto že auto má vyrobní, konstrukční vadu a jsou jich stovky , tisíce kusů?

od Aštar_Šeran 27. 10. 2017 10:04

Tak jsme vám prodali neopravitelnou jebku, no a? Vaše Mazda

garaz.autorevue.cz/...

jurajjuraj*

otazka je jestli ted nebudes mit problem s uznanim zaruky prave kvuli te slevy

kacko*
hodnocení

garaz.autorevue.cz/...


doplněno 21.11.17 15:44:

Další postižený:
Ahoj Mazďáci,
tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu.
Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super).
Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.
Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě).
Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek.
Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat...
mazdaclub.cz/...

kacko*
12.03.18 10:38
hodnocení

Proč Mazda neuznává 3-letou záruku!
kacko*
hodnocení

Re: Mazda Skyactiv nafta v olejiokcak píše:smíchov píše:okcak píše:Pánové, koukám, že trollové furt makaj. Asi 3 (tři) stránky nesmyslů, jen aby zamlžili, odsunuli popsanou podstatu problému. Jestli nejsi troll tak nereaguj. Děkuji.Někdo se mně tady ptal jestli bych si koupil Mazdu? Od těch šmejdů bych si už nekoupil ani čepičku na ventilek protože:MAZDĚ A LIBNI, OBLOUKEM SE VYHNI !Mazda v letech 2012 a 2013, když přišla s novými motory Skyactiv vyrobila několik stovek tisíc aut s konstrukční vadou a nacpala je do Mazda 3, Mazda 6 a Mazda CX 5. Brousil se tam vačkový hřídel s vačkami. Cituji trolla, shr3k, žoldáka placeného Mazdou, který jak se sám chlubí, dával tyto informace i p. Vaculíkovi ze Světa motoru. Na to, že je jenom amatér a fanda Mazdy tomu fakt rozumí. :motory 2.2 Skyactiv-D vyrobené do září 2013 mají u 4 ventilů z 16 tvrdší vahadlo než vačku, což v kombinaci s různou karbonizací oleje má za následek různě velký otěr, někde malý, někde velký´.To je příčina pilin v oleji, které následně poškodili pisty, válce i kroužky, než došlo ke svolávačce. Oficiálně kvůli brzdám, ale šlo o výměnu oleje s pilinami z vaček a hřídele. A to je ten důvod proč mají auta až 1 litr nafty v oleji po ujetí cca 10 tisíc km. To poškození je různé, někde vice, někde méně. A jak to Mazda řeší? Maximálně, když někdo hodně řve, tak to od něj vykoupí za cca 50% na protiúčet a tím mají zaplacené zhruba výrobní náklady a můžou to auto dát do šrotu, nebo když to není moc poškozené tak to ještě prodají jako prověřené vozidlo.Tiše to sleduji a vypadá to že ten okcak bude mít pravdu, o naftě v oleji i o těch trollech. Důkaz, že ja nejsem troll, je kopie jeho textu. Troll by to nikdy neudělal. Ten tady bude plácat nesmysly o bábach na křižovatce, ukradené cestě, klimatických podmínkách atp. fandím mu, už jenom proto, že je to nefér. 10? : 1?Dík za podporu. Teď se divej jak se trollové budou čertit a co vše budou psát, jenom aby to odšoupli nejmíň na třetí stránku od konce, do stracena.ja to budu prubezne taky topovat, at na to nejste sami-- 9. 2. 2018 10:15 --

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]