Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dacia Logan MCV II

Od: protlacek1 odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo zkušenosti z Dacii Loganem MCV II s motorizaci

0.9 TCe 66 kw/90 S S LPG.

Hodlám si koupit tohohle nového mazlíka a budu rád, když mi tu napíšete svoje postřehy užíváním tohoto auta. Jak jste s ním spokojení. Technický stav. Výbava. Jízdní vlastnosti. No prostě vaše zkušenosti. S Dacii Logan.

Snad je moje otázka jasná, děkuji Vám za odpovědi předem :)

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

qwetre
hodnocení

0x

Jestli to 0.9 je zdvihový objem tak je to masakr, i rumuni se museli podřídit ekoteroru a motor bude obsahovat několik nepříjemně drahých a poruchových součastek. Nicméně Logan účel splní, ale neoslní. Několik let uvnitř smrdí jak nafukovací balónky a nízkonákladová výroba je vidět uplně na všem. I na jízdních vlastnostech. Kupovat Logana jako "mazlíka" si nedovedu představit. Leda jako charitu ze soucitu.

 

cicky
hodnocení

0x

Dacii snad, ale s motorem z auta a ne ze zahradního traktůrku, navíc maximálně nevydařeného!

 

hodnocení

0x

Dacia Logan MCV II je docela povedené auto až na ten motor. Jezdím na Daciích 10 let (Logan MCV 1.6 8V, Logan sedan 1.2 16V, Dokker 1.6 8V) a nemůžu si ani trochu stěžovat. Ten smrad nemohu potvrdit, zpčátku je cítit jako každé nové auto, za pár týdnu vyčichne, vůní to můžete urychlit.

Bohužel motor 0.9 TCe není žádný zázrak. Vlastní zkušenosti nemám, ale vložte do Googla "motor dacia 0.9 tce" a přečtěte si pár recenzí. A co se plynu do toho motoru týká, byl bych velice opatrný, protože u malých obsahů je pokles výkonu na LPG obecně docela znatelný. Po zkušenostech s originál vestavbou LPG do Dacie bych do toho už vůbec nešel, protože zatím většina plynoservisů nemá jejich zákaznický software a Dacia servisy se na to tváří divně a moc to neumí. Leda že by se za poslední rok situace změnila. Takže jedině dodatečná vestavba.

Můj názor je ten, že tomu autu by slušel motor 1.6 16V, ale tuto motorizaci pro MCV II Dacia nenabízí...

0.9 s LPG od Renaultu a Fiatu je bohužel ukázka, kam až může vést honba za emisemi. Fiat už naštěstí tuto kombinaci nenabízí, snad bude Renault a Dacia následovat :)


doplněno 23.10.17 02:00:

Chtěl jsem si letos koupit nové Clio nebo Sandero a tenhle motor je přesně ten důvod, proč ještě rok počkám a pokud se to nezlepší vemu si radši třeba zastaralý Fiat Punto s LPG.

Teda já uvažoval o koupi ojeté Cordoby a zamítl jsem to kvůli tříválci 1.2 neumím si představit že bych uvažoval o ještě menším motoru. Už u toho koncernového tříválce píšou že nejlíp běží mezi 5000-60000 otáček. Jak dlouho může takový motor vydržet?
martll
No, 60000 otáček nevydrží ani 10 vteřin.
Podle tabulky pro motor 1.2 htp není 6000 nijak nereálných, když píšou ve 140km/h na čtyřku 5450 ot ( Šílená představa ).
120: 4 - 4650; 5 - 3850
140: 4 - 5450; 5 - 4500
160: 5 - 5150 Více na: autorevue.cz/...
abcde*

to martll: opravdu velmi bystrý a důležitý postřeh, jen více takových odpovědí *zed*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]