Nejste přihlášen/a.
A kdo vám přizpůsobí ŘJ k tomuto kitu? Bez toho to nemá žádný význam.
" Zde si vystačíme s krátkým vysvětlením: napumpuj vzduch, zvýšíš výkon. Přeplňování nebude dobře pracovat ve vstřikovacím systému využívajícím poměr otáček a hustoty vzduchu, bude nutné přeprogramovat řídící jednotku nebo ji doplnit o váhu vzduchu. Důležitou veličinou v tomto případě je teplota. Při stlačení dochází ke zvýšení teploty nasávaného vzduchu, což má vliv i na teplotu motoru. Zvýšení teploty vzduchu zároveň snižuje hustotu plynu. Určitě si z hodin fyziky pamatujete na veličinu jménem hustota: chladnější vzduch je hustší. Motory pracují s množstvím vzduchu, to je nepřímo úměrné teplotě. Toto tvrzení je poněkud zavádějící, nicméně platí, že vzhledem k teplem ovlivňované rozpínavosti látek bude hmotnost (a tedy i celkové množství) chladného vzduchu v daném prostoru vyšší než hmotnost vzduchu teplého. Teplý vzduch je řidší, proto 1kg teplého vzduchu zabere větší objem než 1kg vzduchu studeného. "
Tady je celá řada info k úpravám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.