Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Únik chladící kapaliny

Od: mates* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, jedná se o VW Golf IV 1,9 TDI 85 KW. Před měsícem byl vyměněn prasklý chladič a vše se zdalo být ok až do ted. Před jízdou jsem jsi zkontroloval možství vody,vše ok. Vyrazil jsem do práce a po cestě mi začla blikat nízká hladina vody, nádobka byla uplně prázdná. Vodu jsem dolil a pokračoval v cestě. Jenže po 20 minutách opět. Když jsem vypl motor a šel jsem jsem se podívat do nádobky, povolil výko, tak se voda téměr vyvalila ven a pak najednou všechna odtekla hadici zpět do okruhu behěm pár vteřin a nádobka byla prázdna. Vodu jsem tedy dolil a chtěl dojet do cíle. Bohužel za chviličku jsem měl na teploměru 120 stupňů a byl jsem nucen zastavit. Samozřejmě scénář stejný+hustá pěna v nádobce. Ještě dodám, že auto netopilo, pak zas topilo, pak jen mírně a neustále se tyto stavy střídali. Včera jsem měnil termostat i těsnění ikdyž původní se zdál funkční (aspoň ve vodě na sporáku se otevřel, a pak po vyndání zavřel). Dolil jsem kapalinu, nechal odvzdušnit, motor jsem zahřál na 90 a kontroloval hadici za termostatem, vše ok. Nikde nic neteklo, hadice se nezdají byt zduřelé. Celý den voda v nádobce držela. Bohužel dneska ráno nastartuji a nádobka prázdná...dolil jsem vodu, dojel do obchodu a zpátky a voda v nádobce OK, ale plná bílé pěny. V oleji žádná bíla emulze neni, a nikde viditelný unik vody. Neví někdo co s tím? Nemohl by být problém s vodním čerpadlem a netěsností tam?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar h0nz490
Tlakuje ti to do vody. Videl bych to na tesneni pod hlavou , nebo praskla hlava. Chce to dat do servisu. Tohle sam nevyresite.

 

hodnocení

3x
avatar dabel

těsnění pod hlavou nebo ruplá hlava

 

hodnocení

2x
Vodní pumpu poznáš taky tak, ze ti musí pres tu horní hadičku cirkulovat voda. Jinak vyzkoušej jestli ti nejde vzduch do kapaliny. Bud dolij nadobku co se vleze po hrdlo a sleduj pri nastartovanem motoru bublinky, nebo zaslep hadicku horní nebo ji ponor do nádoby s kapalinou. Vyzkoušej to na studenem motoru. Další moznost je vadne víčko. Jak daleko to mas do práce? Dálnice?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]