Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Malá dodávka, pozn. hlavně levně

Od: igor* odpovědí: 10 změna:

Začínám podnikat, potřebuji nějakou malou dodávku, úplně ideálně bez oken tedy tu zaplechovanou.

Trošku problém je cena, tam mám dost omezený rozpočet, tj. ideálně do 60tis.Kč - tak 20tis.Kč počítám nějaké opravy.

Ocením konkrétní zkušenosti s modelem a motorem. :-D

Je mi jasné, že za ty peníze nelze očekáván nějakou hitparádu, je to na rok, než vydělám na lepší, takový první otloukánek, jde o to vybrat co nejméně špatné.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Záleží co chcete vozit...
Také jsem si ze začátku říkal že mi na elektro a podobné práce stačí něco ve velikosti pickupu a nakonec jsem skončil u dlouhého Boxera.
Nemusím přemýšlet co si sebou vezmu nebo nevezmu, řešit přepravu žebříku, atd.
Za 60 se už nechá při troše štěstí koupit rozumné auto.
letypan

Tak já jsem měl nejříve velkou dodávku, ale roční provoz mě vycházel okolo 200tis kč(a to nepočítám pořízení auta), takže jsem šel do měnšího.

Před cca 3měsíci jsem koupil další menší a to Fiat Doblo 1.4 benzín, hodil do toho LPG a zatím po ujetí 10tis km spokojenost. Ročně oproti velké dodávce ušetřím jen palivu při dnešních cenách cca 70tis kč. Další peníze za servis, který je na naftové dodávce dražší.

Ano neuvezu tam vše, ale pro mé potřeby to stačí.

 

igor*
hodnocení

Velikostně by mi stačilo to doblo, v servisu mi byli doporučeny právě ty fiaty.

letypan

Tak kup to doblo. Benzín 1.4 57kw je držák motor a pokud hodně najezdíš, tak předělat na LPG.Naftu raději ne.

Jen je to ideálně do města či na okresky. Dálnice ideál tak do 120km/h. Jede to více, ale pak to už dost točí a i hluk jde nahoru.

Hlavně ale pokud začínáš podnikat, tak přestaň myslet způsobem, že za rok určitě vyděláš dosatetek peněz, že koupíš nové auto atd...


doplněno 06.10.17 10:43:

Klasický výkřik do tmy.

1. Pokud to mělo najeto 74tis km a nedávno jste to prodávali, tak se na 99% procent jednalo o nové doblo, které s tím starým nemá prakticky nic společného.Tady mluvíme o autu za 60tis kč, takže to bude první Doblo.

2. Předtím jsem měl, nebo delší dobu používal Renault Trafic, VW Transporter T4, Peugeot Boxer, VW Caddy, Škoda Pick-Up.Teď Doblo.

Každé auto má své klady a zápory. Ale ani jedno bych nenazval vergl.

Caddy je stejně předražená ojetina, jako např. Octavia. Za 60tis kč koupíš vrak.

krtek66

tady tu škatuli jsme nedávno ve firmě prodávali, protože v tom nikdo nechtěl jezdit...takovej vergl:-D a to se tu kupovalo jako nové a při prodeji to mělo nalítaných 74tis km...bože jen to ne...Caddy, Transporter, Transit, Felicia Pickup..

igor*
hodnocení

No nevím, tabulky prodejnosti a spolehlivost mluví o Doblu jinak. Já osobně mám naopak úplně tragické zkušenosti s Caddy z bývalého zaměstnání, kde jich bylo několik a nebyl měsíc, kdyby ty auta nestáli na dílně.

Zatím mám v hledáčku spíše nafty.

Ten fiat doblo, citroen berlingo, peugeot partner.

Tak hodne štěstí s vyhonenym hdi. Pokud to není zánovní tak riskuješ ze později vyteces na servise. Tam většinou když se opotrebi čerpadlo tam vezme s sebou i vstřiky. To nemluvím o turbu atd. Pokud si fandíš ze za rok vyděláš na nove, tak proc nekoupíš nove na splátky? A budeš do toho lit jen palivo.

Za sebe doporučuji Partner / Berlingo. To jsou auta, se kterými jsem najezdil už statisíce kilometrů - měl jsem postupně 1.9 atmosféru, pak několik HDi po sobě, ten poslední mám měsíc - BlueHDi. A můžu říct, že to jsou bezproblémové polykače kilometrů, u nás to chodí tak, že kdo si auta hledí a je déle u firmy, dostane novou káru, takže já s ním nalítám tak 170-200 tkm a jde k nováčkovi, nebo třeba na rozvoz. Takže ta auta u ná dělají tak 500-600tkm a pak jdou z baráku. U těch starších verzí sice po 200tkm byl čas na repasi zadní nápravy s torzkami, ale to stojí okolo 5 tKč. Caddy u nás byly jen dvě, sraly se fest a hlavně ten servis byl hodně drahý proti Partnerům.

BTW - žádný z HDi nikdy nemělo problém s motorem - takže neexistovala žádná výměna turba. Spíše se u těch starších verzí řešily páčky pod volanren, občas zámek dveří - prostě prkotiny.

krtek66

u nás zase servisáci mluví jasně...nic jiného než WV...dlouhá čekací doba na díly, nesmyslné a těžko hledatelné vady, drahý servis...u Octavek a Caddyn vždycky ví co tomu je a oprava v řádech hodin

Pokud jde o velikost jak jste uvedl výše,tak osobně na základu zkušeností s výrobky PSA bych vybíral nezi dvojčaty partner-berlingo,přičemž berla bude (při shodné výbavě.shodným motorem a nájezdem... ) díky "šípům" na kastli levnější než parťák.osobně bych tato dvojčata hledal s motorem 1,9 D or TD a vstř.čerpadlem čerpadle Bosch (mechanické a minimum elektorkurvítek na rozdíl od Lucase) nebo potom se slabším HDí,tj motor RHY a 66kW. nebo asi nejrozšířenější benál-1,4,naopak bych tak třeba nebral asi o 30kW silnější 1,8i16V ,který mám ve své xantii-je složitější, s větší spotřebou...

Občas zaskakuji na partneru 1,4, těžký bezúdržbák,vozící denodenně partu zedníků s cajky,jezdí nevím za kolik,snad za 8? litrůbenálů,ale vzhledem k okolnostem, je spolehlivějí než o asi 5 let ladší 308 v brejku (dle pal.počítače 7,6l/100) u druhé party(menší-jen 3 zedníci)ú

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]