Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu, jsem absolutní laik, dočetla jsem se, že auto bez STK mohu dočásně odhlásit z provozu s tím, že STK se může udělat později, až když jsou peníze. Jak ho pak ale dostanu do servisu nebo na kontrolu do STK, když bez STK nesmí jezdit? Platí nějaká vyjímka? Nebo mi pak zbyde jen odtah? Děkuji.
Copak bez STK, to je celkem v pohode, ale bez znacek je to o hubu - teda o papiry na pul roku a hodne litru... Takze na vozik, no. Ja radsi plaril rok PR za nepojizdny auto, nez jsem ho vyladil na STK, abych tohle nemusel resit. Kazdopadne by me zajimalo, kdy je nejmensi pravdepodobnost interakce se svestkama, me to pripada v po dopoledne, predpokladam, ze jako vsichni pracujici maji porady a schuze
Ideální je,když dobíhá termín k STK,tam zajet s autem,ať je jaké je.¨Při prohlídce nalezené závady zapíší do protokolu,pokud máš kliku,že našli jen závady lehké,dostaneš to na dva roky a máš času dosti.Pokud se najde závada těžší,dostaneš to na měsíc,případně na dva,když máš známého a zase máš čas na opravu a náhradní doklad.K řeči zákona je to nejschůdnější.
JABRAKA
To se mi jeste nikdy nepovedlo - proste jezdim a s koncem platnosti zacnu opravovat, to muze trvat i rok
1mm u mopedu je na hranici, na vozidle jiné kategorie lze použít pneu se vzorkem pod 1,6 mm pouze na nouzové dojetí...
Tady bych mel zvidavou otazku - jak se posuzuje nouzove dojeti? Dnes seberou papiry za kazdou pi... (prasklina na skle, nesvitici svetlo, upadlou znacku, ...) tak co je a co neni?
To je ovsem velmi subjektivni... Zakony evidentne nejsou v souladu s realitou, zase nesmyslna buzerace. Lip uz bylo
Může se to tak jevit,ale zase na druhé straně zákon nemůže ,nebo nechce vyjmenovávat každou možnou alternativu.Kdo je výřečný orgána ukecá(Nebo naštve).
celpe, napsrosto souhlasím...když někdo vlítne do kanceláře, nezabučí, a ještě frflá a nadává na úřednice a na všechno,,...zaslouží si úctu a pomoc od pracovnic?