Nejste přihlášen/a.
Rozhodující je kdo a kdy to přestavěl z osobního na nákladní, byla doba kdy firma MTX měla při přestavbě nevratným způsobem odstranit jeden nebo více kotevních úchytů sedadel a jejich bezpečnosních pásů...samozřejmě to nědělala ale tvářila se jakoře ano, v TP je pak uvedeno že zvýšení obsaditelnosti již není možná a pak máte smůlu
v každím pří=adě je změna kategorie přestavbou a ta se scvhaljuje / individuálně 1000,- kč na úřadu ě protokoly z STK - cca 1500) nebo se to nechá "přestavět" firmě MTX která to potvrdí vzadu do TP což můež stát několik tisíc, na úřadu se už jen zapisuje změna za 50,- Kč
Pokud kupujete od plátce DPH, někdo bude muset tu DPH doplatit.
Pokud policie zjistí, že nemáte mříž za zadními sedačkami, může vás pokutovat, a to i když nevezete náklad. Kategorii auta zjistí z ORV.
"Přestavba" zpět na osobní vůz může být problém.
@leos: Máte pravdu, mřížka u vozidel vycházejících z kategorie M1 již není povinná.
Že se nejdná o osobák pozná policajt dle ORV(malý TP), tam máš uvedeno NÁKLADNÍ AUTOMOBIL.
Počet míst je také v ORV uveden, ale pokut to nevadí, tak O.K. Ovšem mřížku nemusíš vozit jedine v příp.
že tvoje auto vychází z osobního vozidla např. má globální homologaci, nebo je v to v TP uvedeno (což sice na ulici nikdo nepozná, ale v příp. správního řízení si to v TP správní orgán přečte).
Tex
Octavii s úpravou N1 jsem koupil jako nové vozidlo.Asi po 7 letech jsem se rozhodl pro úpravu na osobní automobil.Nebyl to problém,mříž se nechá demontovat a na dopravce mi přepsali auto na osobní,stálo to myslím 1000k.Auto mám stále v osobním vlastnictví a je pro 5 osob.S placením DPH při prodeji asi problém už nebude.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.