Nejste přihlášen/a.
Ahoj na levým brzdovým kotouči mám jakoby žebro na jednom místě vyrezlé viz. foto. Síla brzdového kotouče je 22mm.
Vadí to něčemu, že na jednom místě je to více vyrezlé? Jinak plocha kotouče je bez koroze, kde brzdové destičky tlačí na kotouč.
Nevím, co máš za auto, ale u chlazených kotoučů je obvykle 22mm minimální povolená tloušťka. Tedy budou pěkně staré a dost opotřebené. Na tvém místě bych nejpozději při nejbližší výměně brzdových destiček vyměnil i kotouče.
@danysek: Tak změř skutečnou tloušťku kotouče na činných plochách, nevěřím, že takto opotřebené a zkorodované kotouče budou mít alespoň minimální tloušťku. V každém případě mé doporučení výměny platí.
Ten orezlý kraj je zcela normální,jestli mají kotouče předepsanou tloušťku tak to ničemu nevadí,deska nezabírá až zcela do kraje. Jestli ti to vadí,pořádně zajisti auto proti pádu,sundej kolo,do flexy brusný kotouč,nastartuj motor,zařaď 4,pomalu pust spojku aby se kolo roztočilo,zapni flexu a opatrně tu hranu obruš. S tím bych spojil i důkladnou kontrolu brzd a pokud nebyla dlouho měněna kapalina,vyměnit i kapalinu- Pozor výše zmíněný postup platí za předpokladu,že máš klasický diferenciál,ne samosvor
Právě když se to točí,máš téměř jistotu že to srazíš rovnoměrně a vypadá to jak od soustruhu. Mě vždycky vydržel v pohodě ten šroubek. Jednou přežil i povolení poloosy(to bylo nedopatřením,jsem zapoměl kotouč přitáhnout kolovými šrouby) A to byl teprve tah jak prase,taky jsem nechápal že mu nic není,takový pidišroubek.asi dobrej materiál
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.