Zdravím, vrže mi přední pravé kolo během jízdy, je to takové přerušované pískavé kovové vrzání. Utichne když lehce sešlápnu brzdu. Třmeny byly několikrát promazány měděným sprejem destičky jsou ok. Vrzání se projevuje po celou dobu jízdy. Rozebrané to bylo už x krát, začínám být zoufalý. Nemáte s tím někdo zkušenost? Vozidlo je škoda fabia 1. generace. Může to být ložiskem? Děkuji za každou radu!
Zdravím,nejsem odborník přes auta,ale řešili jsme nedávno vrzání kola u Zafiry. Vrzalo to celou cestu z Chorvatska dost nepříjemně. Ale naštěstí jsme dojeli. Podle mechanika je to známka toho, že jsou potřeba vyměnit brzdové destičky. No teď jsem si všiml, že u Vás jsou v pořádku. Takže celý můj příspěvek je pro Vás zbytečný . No ale někomu třeba pomůže...přeji brzké vyřešení záhady.
Nejdříve musíte jasně popsat ono vrzání. Při zhoupnutí znamená vrzání utržený silentblok z pouzdra. Žádné ložisko a jiné nesmysly. Většinou jde o silentbloky ramen, které při propružení vytváří kývavý pohyb. Při montáži některé servisy nebo sám můžete dotahovat šrouby ramen až v provozní poloze. Pokud se utahují při zvedniútém autě, torzně se pak silentblok utrhne. Vrže to pak hrozně. Dělá se to ale špatně. Chce to montážní jámu.
vilfein*
Myslim ze jsem to popsal jasne tim, ze vrze celou cestu, o zadnem zhoupnuti jsem se ani nezminil... Na rovne silnici, zni prerusovane a frekvence vrzani roste s rychlosti, zni to jakoby v jednom miste o desticku neco chvilku drelo.
Zkuste jiný třmen, já ho mel taky na pohled dobrý,ale vrzalo to. Dale uložení ramene nebo jiný gumový díl. Tím vedrem se guma dost vypece a pak to vrze doplněno 26.08.17 19:44: Zkus ten brzdový trmen vymenit a projdi kotouč a desky
vilfein*