Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koupě pneumatiky na ford focus

Od: jan* odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, jsem tak trochu začátečník a nevím co je dobrý. Sháním pneumatiky na ford focus a nevím které by byly nejlepší, našel jsem na té stránce celkem zajímavý www.scontopneu.cz... poradíte mi někdo? :) děkuji mockrát za odpovědi

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

1jara*
hodnocení

0x

Jestli chcete koupit pneu tak uděláte nejlíp, když si zajdete do servisu a tam už Vám poradí odborníci.Stejně nebudete pneu nasazovat sám. A shánět gumy, poté se jezdit objednat na přezutí .Takhle to Vezmete jedním vrzem.Každý Vám stejně bude radit nějaké jiné a akorát se spálite!

celp*
hodnocení

0x

Dobrý den.Záleží na vás kolik chcete investovat.Nyní se blíží zima tak zimní.Kvalitních pneumatik je dost.(I nekvalitních).

nespokojenyurednik
hodnocení

0x

používám firestone,jsou dobré, lavně nekupujte Debica a další šunty...ve velkém TP máte uvedeno, jaké pneu lze použít, podle toho,jaké máte ráfky..

hepcziiik*
hodnocení

0x

co se týče pneu, co řidič, to názor. jeden nadává na značku, kterou jiný vychvaluje do nebes... Rozhodně bych nekoupil gumy, kde za 3000 obuju celé auto. Boty za dvě stovky nejsou taky žádný luxus, s pneu je to stejné, navíc na pneumatikách může často záviset Váš život. Projděte srovnávací testy, zeptejte se známých na zkušenosti. Na cenu hleďte samozřejmě taky - pokud najezdíte ročně 3000km, asi se nevyplatí kupovat žádné špičkové pneu.

Každopádně výdrž pneumatiky závisí na hodně okolnostech - styl jízdy, povrch po kterém jezdíte, ujeté kilometry... podle toho vybírejte v testech

Na závěr osobní zkušenost: zimní i letní pneu používám na Škodě Octavia značky Continental a prozatím spokojenost, najezdím cca 35000 km ročně

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: