Nejste přihlášen/a.
Před týdnem jsem dostal řidičák a chtěl bych si koupit nějaké auto, které vypadá slušně a není moc drahé, jelikož jsem student, tak i ekonomické. Docela se mi zamlouvá Renault Laguna 1996, 1.8. Hodí se do rukou začátečníka? Doporučili byste mi ho?
Předem díky.
nejsem si jistý . . . podle mě je to zbytečně velkej vůz. Hůře se s ním parkuje ve městech, kde je jedno auto na druhým. Volil bych něco slabšího a menšího. . . např. fabia z r. 2002. Mj. majitel ví proč jej prodává... takhle staré auto je v servisu každou chvíli.
Když už bych si chtěl koupit nějaké to auto, i když za pár korun, tak bych raději zvolil něco, co se mi bude líbit. Mám rád větší auta a to fabie zrovna není. V servisu každou chvíli? To je problém. Ale díky za odpověď.
Mě připadá,že jste se pro tu francouzskou vykopávku rozhodl,ale je to Vaše volba.Pravděpodobně budete do měsíce litovat.Přesto pokud jako začátečník chcete něco většího běžte do Pasata.
1.8 nebude moc ekonomická. Je to dost staré, bych do toho nešel. A mě vždycky rodiče učili: raději zmrznout ve vlaku, než autem s pič.. ve znaku
Podle hodnocení jsou Renaulty jedny z nehorších vozidel - jsou značně poruchové. Proto jsou tak levné. 14 let staré auto budete více opravovat než se vozit.
Měl jsi ho nebo jsi to jen slyšel? Každé auto je poruchové když máš smůlu nebo se o něj nestáš. Já měl s Renaultem velmi dobrou zkušenost, i když teď mám Forda tak na něj rád vzpomínám Jediné co mě na Renaultu vadilo byly až moc měkké sedačky, na krátkou cestu to bylo velmi pohodlné (jako sedět na pohodlném gauči
) ale na delší cestě to nebylo příjemné.
stará laguna je šunt, je to pokladnička, do které budeš sypat peníze...s motorem 1.8 neekonomické...větší auto bych si koupil s naftovým motorem, passata typ 3B, pokud bude v pořádku motor a nebude mít vůli v přední nápravě, nebo peugeot 406 HDi...Fabie jsou předražené...z benziňáků bych volil Hondu civic s motorem 1.4 nebo toyotu corollu...jsou větší a jedou pěkně...