Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spojka-řazení čím to je?

Od: gustavek odpovědí: 11 změna:
Dobrý poledne,chci se zeptat,poslední dobou když chci řadit tak mám normálně zařazeno třeba 1 a když se rozjíždím a dávám 2 tak otáčky buď zůstanou viset nespadnou nebo se mírně zvýší zařadim chvíli to zůstane a pak klesnou k normálu.Dělá to občas někdy jo někdy ne.Děla to jen při řazení nahoru když podřadim tak nikoliv.. čím by to mohlo tak bejt?vůz Ford fiesta 16ti ventil 1.25 zetec r.v 1999

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Přesně tuhle Fiestu jsem kdysi měl a objevil se stejný problém. Byla "špinavá" škrtiící klapka. Po jejím vyčištění se auto chovalo zase normálně.

 

radajz*
hodnocení

0x

Otázce není úplně rozumět. Otáčky zůstanou viset při řazení, když máš sešlápnutou spojku a puštěněj plyn nebo po puštění spojky a přidání plynu?

gustavek
hodnocení

Se omlouvám..když mám spojku sešláplou a plyn puštěný..to dělá..poté když pouštím spojku a přidávám plyn tak to cca po 5vterinach zmizí..

 

asd1
hodnocení

0x

Zaměř se na volnoběžný ventil a hlavně na přisávání falešného vzduchu (např. hadice + ventil odvětrání klikovky) - hadice může být změklá + děravá a při podtlaku se někdy zmáčkne a netěsní... Příčin může být víc, začíná se těmi jednoduchými...


doplněno 28.06.17 13:42:

Tady máš trochu povídání kolem problému, hlavně možnosti co všechno to může být a i zhruba popis co který díl ovlivňuje...

tipcars.com/...

 

mopet*
hodnocení

0x
Hlavně pro radu napiš aspoň motorizaci -benzín, nafta
gustavek
28.06.17 12:52
hodnocení

Benzín
asd1

Zetec je benzín = není potřeba upřesňovat ;) Pokud to neví tak ten motor vůbec nezná...

mopet*
No ale to že je to zetec doplnil do otázky až potom co jsem se zeptal. Prvně otázka končila otaznikem.
gustavek
hodnocení

Trošku jste na omylu zetec jsem tam měl napsaný jen že to je benzín ne..to jsem pak doplnil pod vaší otázku :)
asd1

přesně tak, tohle tam bylo od začátku, proto moje narážka ;): "vůz Ford fiesta 16ti ventil 1.25 zetec r.v 1999"

Je dobré změny dělat po jedné (ne víc najednou) a nezapomeň po každém zásahu zresetovat ŘJ a pak znova načíst = odpojit baterku aspoň na půl hodiny, pak od studeného motoru 2 minuty na volnoběh, 2 minuty 2000 otáček a pak asi 10 km různými režimy motoru včetně vytočení až do omezovače (to až po úplném prohřátí motoru tj. nejdřív po 5 km)

Hezkou zábavu, tohle často je "hledej šmudlo" - kdo má Forda, ten se nenudí ;) (ovšem kdo má škodovku ten se nenudí ještě víc - stačí se podívat na škodovácký fóra co všechno tam řeší :D )

Prostě nekde je netěsnost na sání nebo i na výfuku před lambdou, nebo nějaký snímač nedává správné hodnoty nebo něco nefunguje jak má (volnoběžný ventil, klapka, vstřiky, pal. čerpadlo, blbě nastavené rozvody cívka atd. atd., možností je opravdu hodně...

 

hodnocení

0x
avatar mara21

Zdravím,může být aji špatný snímač ovládání spojky.Nebo ještě ta škrtící klapka může byt špinavá.;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]