Nejste přihlášen/a.
Otázce není úplně rozumět. Otáčky zůstanou viset při řazení, když máš sešlápnutou spojku a puštěněj plyn nebo po puštění spojky a přidání plynu?
Zaměř se na volnoběžný ventil a hlavně na přisávání falešného vzduchu (např. hadice + ventil odvětrání klikovky) - hadice může být změklá + děravá a při podtlaku se někdy zmáčkne a netěsní... Příčin může být víc, začíná se těmi jednoduchými...
Tady máš trochu povídání kolem problému, hlavně možnosti co všechno to může být a i zhruba popis co který díl ovlivňuje...
přesně tak, tohle tam bylo od začátku, proto moje narážka : "vůz Ford fiesta 16ti ventil 1.25 zetec r.v 1999"
Je dobré změny dělat po jedné (ne víc najednou) a nezapomeň po každém zásahu zresetovat ŘJ a pak znova načíst = odpojit baterku aspoň na půl hodiny, pak od studeného motoru 2 minuty na volnoběh, 2 minuty 2000 otáček a pak asi 10 km různými režimy motoru včetně vytočení až do omezovače (to až po úplném prohřátí motoru tj. nejdřív po 5 km)
Hezkou zábavu, tohle často je "hledej šmudlo" - kdo má Forda, ten se nenudí (ovšem kdo má škodovku ten se nenudí ještě víc - stačí se podívat na škodovácký fóra co všechno tam řeší :D )
Prostě nekde je netěsnost na sání nebo i na výfuku před lambdou, nebo nějaký snímač nedává správné hodnoty nebo něco nefunguje jak má (volnoběžný ventil, klapka, vstřiky, pal. čerpadlo, blbě nastavené rozvody cívka atd. atd., možností je opravdu hodně...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.