Nejste přihlášen/a.
Ahoj co se tyče benzínu je ta 1,8 t asi nejlepší volba, nafta 1,9 tdi 81kw popř 66kw.
1,9 sdi je skoro stejně spolehlivy jak TDI, při dnešních cenach repasovaneho turba bych připadné vyšši naklady na udržbu neřešil a bral tdi.
1,4 benzín je lenoch a taky neni uplně bez poruch. spotřeba neni o moc nižší než u 1,8 T
Co se tyče koncernovych 1,6 tak ty často trapí vyšší spotřeba oleje.
Za mě když porovnám: spotřeba/výkon/servis- vítěz 1,9 tdi 81kw.
Záleží jaké ma tazatel priority a kde a kolik s tím autem chce ročně jezdit.
Nó tak ten je zrovna jeden z nejhorších,sežral by i trávu kolem silniceNejvíc odolný 1,9 SDI ale nejede.poměr jízda spotřeba 1,9 TDI benzin asi 1,4 16 ven. něco tady autoweb.cz/...
Výběr vhodného motoru záleží i na tom, kolik a kde (město, dálnice) najezdíte, kolik jste ochoten dát za palivo a servis, jak vám záleží na dynamice atd.
Z benzínů je asi nejrozumnější volbou 1.6 16V se 77 kW, což je nejčastější benzínová motorizace, nebo velmi vzácně se vyskytující 1.6 8V se 74 nebo 75 kW.
Z dieselů je asi nejrozumnější volbou 1.9 TDI 66 a 81 kW, cž je nejčastější dieselová motorizace, ale je potřeba počítat s tím, že zachovalé TDI málokdo prodá.
Nezapomeňte, že u tak starého auta vždy záleží na stavu konkrétního kusu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.