Nejste přihlášen/a.
Dneska mi praskla pružina pérování na levém předním kole.
Když točím doleva tam i zpět tam slyším jakoby "bubnování". Když točím doprava tam i zpět tak je to v pořádku.
Do servisu sem objednaný až za týden.
Jak moc nebezpečné je s tímto autem jezdit?
podle fotky to není tak katastrofické, ale spíš bych to z principu nějak s divočením nepřeháněl... Mnoho lidí tak jezdí protože to ani neví, ale jak píšou kolegové předemnou, tak se stane že někdy pružina praskne tak, že vyjede a propíchne kolo a tak třeba při 100km rychlosti to může být i smrťák...
Rozhodně bych neriskoval a vůz odstavil!
Kus pružiny může uletět a někomu propíchnout kolo, pokud ne přímo vám... způsobit nehodu, případně se smrtí.
Prasklou pružinu jsem řešil před pár měsíci - jak prdla, rovnou vypadla část cca 15 cm a velmi ostrá - nedovolil bych si ohrozit lidi tímto způsobem. Já mám servisní odtahovku zdarma v povinném ručení - odtažení uhrazeno pojišťovnou.
Pokud jste s tím dojel domů a pojedete velmi opatrně do servisu "nedaleko" - dá se to akceptovat.
Dále se velmi změní chování auta při brždění - vůz se může lehce roztočit v zatáčce atd...
Dobrá - já to opravím:
Je to banalita, nic se neděje... A když budete mít průšvih, nehodu atd - zkuste vymáhat po rádcích... Já bych si to nedovolil, považuji závadu za závažnou a v případě mírného náklonu to zjistí i PČR a dle mého nechá odebrat TP.
Nedělal bych z toho horor. Jezdil jsem s podobně prasklou pružinou měsíc (možná víc). Jediné, jak se to projevovalo bylo lehké vrzání při pomalém přejezdu větší nerovnosti (zpomalovací pás). Bylo to prasklé v místě, kam nebylo vidět, takže ani automechanik to nejdřív nemohl najít. Jedna známá měla prasklá obě přední péra a nebýt toho, ža drhla při parkování o obrubník, jezdila by tak dodnes.
Takže ten týden to určitě vydrží, ale opatrnost je samozřejmě na místě. A pokud to půjde (což asi nepůjde), pokusil bych se ten ulomený kus vyndat.
Ono je to poznat už z té koroze,že to není nejnovější auto,ale jak může takto ,,prdnout,, pružina? Nějaký náraz o obrubník? Vjetí do kanálu? nebo já nevím co ještě? Ta spodní pravá část je do špičky a to ,,uložení,, pružiny to má taky za sebou podle koroze.Nebo se to vyklepe a šplíchne barvou?
Nebo tenhle zbytek vyndat a na druhé straně seříznout pružinu a máte tuzing . Sranda - nechte si to opravit.
Pružiny praskají na všech autech. A ty co je nemají a mají torzní tyč tak tam praskají zase ty tyče, třeba u Renaldu.
U obyčejných pružin bude mít svůj původ i zatuhnutí ložisek horního uložení a pak vzniká efekt že se díky natáčení řízení pekrucují... Je jedno ať to je Ford či VW... Zažil jsem úsměvnou věc a to, že na Peugeotu 406 praskly přes noc obě dvě...
Já osobně bych s tím nejezdil,je to zlomené dole,tam by se neměly stát takové scénáře jako že to celý vyletí nebo že se odrovná tlumič nebo něco podobného,ale nikdy nevíš kdy se ten uvolněný kousek pružiny blbě natočí a rozřízne ti pneumatiku po celým obvodu-a věř mi že několik takto zničených pneu už jsem viděl. Kdyby se ti ten kousek povedlo vytáhnout,ten týden to odjezdí,ale jinak bych to neriskoval.
Rozřízlá pneumatika i při 90km/h je pěkný nadělení
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.