Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Tesneni pod hlavou Fabia

Od: jc* odpovědí: 7 změna:
Ahojte, kamaradka ma jednickovou Fabii 1.4 MPi a ma zjevne praskle tesneni pod hlavou (mizi chladici kapalina, emulze na vicku oleje) a chudak se krizuje, kolik bude stat oprava. Ptam se proto vas, co s tim mate zkusenost. Davalo by se to do neautorizaku, kde berou 200 Kc na hodinu. Pocitam, ze se bude kvuli tomu bude menit i olej. Kolik by to tedy mohlo byt dohromady? Diky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

0x
Tesneni stoji cca 200 - 240Kč podle výrobce a je to zhruba hodina a půl práce. Není to drahá oprava. Plus 3,8l oleje.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Prvni je takova levna a vymenit jen tesneni a olej.
Druha je dolu hlava , tlakova zkouska , prebrousit hlavu , tesneni nove , novy olej.
Ja mel prasklou hlavu , takze zavareni hlavy a se vsim to bylo kolem 6000.
Kdyz neni hlava praskla , tak v pohode cca 3-4t.
tomas11*

Já osobně bych při výměně těsnění nechal udělat tlakovou zkoušku .

Jednou jsme nenechali udělat (u Jeepa) tak se to pak pěkně prodražilo , i když jsem to dělal s kámošem - komplet vlastně celé znova , a v jedné hlavě byla mikrotrhlinka a normálně okem nebylo nikde nic poznat.

Přeji zdar.

Souhlas , mechanik to dela vzdy a az pri tlakove zkousce se prislo na to , ze tam je trhlinka.
A souhlas s kolegou niz. Kdyz je hlava dole tak lepsi vymenit vsechna tesneni co tam jsou.

 

hodnocení

0x
Ono je to u toho motoru trochu problem. Kdyby to chtěl někdo udělat poradne tak je to na rozebrani celého motoru, protože tam dost často sedají vložky valcu. Jinak odstrojeni ocisteni atd. hodka a pul dve. U hlavare zarovnani a tlaková zkouška cca 800. Tesneni pod hlavu kolem 300. Ted ještě neni od věci koupit tesneni pod svody a výfuk. Cca 200. Nova kapalina cca 300.

 

hodnocení

0x

Jak píšou výše bez tlakové zkoušky, popř. srovnání hlavy a válců pojedete na cca 60% do tří měsíců do servisu znovu. Berte to tak, že i těch cca 6000 je dnes za servis auta velmi nízká částka, u jen trochu lepších aut není problém platit desítky tisíc.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Fouklo nám těsnění na P106 - 1,1 (1124ccm).Dýval jsem nevé těsnění pod hlavu-Victor Reinz,těsnění svodů výfuku (corteco)pod sání VR,,těsnění víka hlavy VR,nové šrouby hlavy také VR.Dále gufera ventilů.K tomu komplet rozvody INA -řemen,kladka a VP ,kapaliny nepočítám,materiál+ poštovné - 2483,-práci nepočítám ale pokud by dělal servis kde občas chodím tak+3200kč odhadem +jiný servis - tlaková zkouška hlavy,orovnání,zabroušení sedel ventilů a ventilů,výměna gufírek ventilů-2301,-kč.TAkže když o vezmu suma sumárum v servisu cca 8000kč .

Pže píšete že má emulzi v mtoru tak ještě cca500kč za olej + 200kč ftr olej.ftr, cca500kč chladicí kapalina + vyčistění soustavy a +- dalších 2000 kč navíc!

Cenu práce v servise beru v Poseidonu (Stráž n/N),kde jsem byl naposledy na výměně rozvoddů ze svého materiálu na 16V motoru-na tem jsem si tehdy netroufnul, a cena za práci na hlavě je aktuální v servise Kolář -Kamenice n/L !

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]