Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zátah turbo dieselu

Od: muzzin odpovědí: 18 změna:
Dobrý den, liší se moc zátah JTD a TDi? Dnes jsem jel v 1.9 tdi 96kw 310Nm a ten motor přímo tlačí do sedačky. Jak by na tom byl motor 1.9 jtd 85kw 255Nm s vozidlem o hmotnosti 1 400 kg? Je to fiat stilo.
doplněno 09.06.17 19:47: Doplním že tdi začíná od 1 900 ot a jtd 2 000 ot. Byl by to velký rozdíl těch 55Nm?

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Procenta jste ještě nebrali?


doplněno 09.06.17 20:24:

Vono to nemá šaltpáku?

muzzin
hodnocení

To se ptám spíš na reálný pocit majitelů protože jsem četl že jtd motory moc do sedačky netlačí ikdyz mi to je divné při těchhle parametrech.

 

xxxyy
hodnocení

0x

to se chystáš závodit nebo uvažuješ o koupi 10 let staré plečky?

muzzin
hodnocení

Jo, občas bych chtěl sundat blbecky s htp či mpi kteří věří že mají nejlepší motor.
xxxyy

v tom případě bude lepší, když budeš jezdit na kole...

Já tedy na silnici nemám pocit, že by si vlastníci těchto "motorů" neuvědomovali co mají pod kapotou. Vytahovat se na tyhle řidiče je jako dokazovat si sílu mlácením malých dětí.

 

lll*

To si někdo něco takového myslí jo? Jsem přesvědčen, že majitel HTP si rve vlasy co je to za zmetek. ;)

Tak to si nekupuji nai TDi ani JTD ani HDi ale kup si třeba nějakou V6 nebo V8 s alespoň 3 a více litrů a hlavně sděl kudy jezdíš ,abyh se těm trasám vyhýbal!

muzzin
hodnocení

Benzin určitě ne a uz vubec ne nepřeplňovaný motor. Zlínský kraj.
nox®
To je celkem škoda. Málokdo už dnes dokáže ocenit kvality pořádného atmosférického motoru. Přitom turbomotory umí jen to jediné, zatáhnout do sedačky a... To je vše. I když, možná je to dobře, ať se takové vozy dostanou do rukou jen kvalitním řidičům, kteří ví, co mají.
golf2
Musím souhlasit
muzzin
hodnocení

Si klidně jezdete v atmosféře. Jste už vzácný druh a to je dobře.

A přeplňovaný diesel ti nevadí, že po něm tak toužíš? Co se přeplňování týká, v principu není mezi benzínem a dieselem žádný rozdíl*sok*


doplněno 09.06.17 22:31:

Zase myslím rychleji, než čtu*zed*

golf2
Ježíš Maria snad tě nepotkám :D
HaŤaPce nakopeš prdel i na skateboardu...
Ale jtd není tak špatné

 

hodnocení

0x
avatar michalbc

Rozdíly nemusí být jen v motoru, ale především v převodech.

Jinak JTD je common rail a TDI 96 kw je PD v systému vstřikování což je naprostý rozdíl.

Common rail bude mít plynulejší zátach v delším spektru otáček, takže bude chtít spíše výš vytáčet oproti PD, které má kroutící moment položený nízko a tím má i kradší spektrum otáček využití.Někdy se u PD používá řečení jako - nic-všechno-nic, zkrátka to jede jen v určitém úzkém spektru otáček oproti common railu, který má výkon v monohém delším spektru.

Mě osobně PD nevadí, jen je třeba vhodně s ním jezdít...(včas ředit a zbytečně netočit za hranicí krouťáku), každopádně JTD nikdy nedosáhne spotřeby PD

S JTD jsem najel mraky km ještě s první generací(čerpadlo CP1)

Jinak ani JTD a ani s TDI PD jsem neměl žádný problém, který bývá někdy dieselům přisuzován (Vstřiky, turbo)

No nevim.asi jak který rail. Jel jsem ted s novy peuegotem 1.6 hdi. A pod 1500 se to klepalo jak ratlík. Navíc tak debilně zprevodovane ze ve městě je trojja moc a čtyřka malo. Nevím s cim jsi jezdil ale většinou to tahá od 1600 do 3500. Me rotačka tahá c pohodě i do 4. Nesmis mit v prdeli váhu. To pak nechce točit ani do 3.

Nesmíš srovnávat normální motor a downsizingové prdítko!

Tak neřekl bych downsize motor. Vždyť 1.6naftak se dával do 25 let starých aut. A jezdilo to normálně?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]