Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Auto do 60 tisíc

Od: mamjen60 odpovědí: 3 změna:
Zdravím všechny příznivce aut i motorek!
Jsem student VŠ a budu si pořizovat první auto s rozpočtem 60-65 tisíc. Stabilní příjem mám,a proto se nebráním jít k úplně horní hranici. Auto budu mít na cestování, dojezdy...zhruba asi využívat tak 3x do týdne.Samozřejmě auto chci kupovat z druhé ruky přímo od majitele nebo různých prodejců (ale ti si přihazují nad cenu). Rád bych, aby auto mělo alespoň trochu atraktivní vzhled a nějakou tu spotřebu do 8 l/100 km, nejlépe sedan nebo i coupe. Combiky bych chtěl předem vyřadit, a proto se ptám, jaké auto by bylo pro mě vhodné? A jaký máte názor na Ford Mondeo, Alfa Romeo GTV / AR 156, Opel Vectra a především na Hyundai coupe( mam na mysli nové co se pohybuje kolem 60-70 tis., ne to staré z roku 2001)? Děkuji moc

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

1x

Tvl, tohle prošlo první semestr?! Takový projev jde pochopit u někoho z učňáku, ale VŠ?

Kup si co se ti líbí.

hodnocení

0x
Vhodné auto pro tebe bude určitě na benzin.
Mondeo bude nejlepší vzít s dvoulitrem.
Pokud nejsi alfista tělem i duší, AR bych škrtl, jelikož to chce víc peněz za více zachovalejší auto.
Opel Vectra-krom motoru 2,0Turbo, vše ostatní je buď moc ojetý a nebo se naopak moc nesvezeš.
A Hyundai Coupe. Jestli myslíš verzi 3,8 V6, počítej s 10 litry/100km jen při opatrné jízdě. A řekl bych že to auto bude dost zhuntovaný a budou tě čekat nemalý investice.
Kup si Focus II s benzinovou 1,6 74kW.

tondac*
hodnocení

0x

Před koupí si spočítejte povinné ručení a podívejte se na statistiku poruchovosti a ceny dílů a servisu, ať se pak nedivíte. Čím vyšší třída auta, tím dražší díly a cena servisu. Cenu dílů podstatně snižuje neorigonální druhovýroba, ale ta na korejce a japonce nebyla moc dostupná. Nevim, jak je to teď.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: