Nejste přihlášen/a.
1) nejsou povinné. Záleží jak auto vyjelo z výroby.
2) výměna sedačky, jedině že by ji někdo nějak nabastlil
3) volant a pedály jsou napevno, s tím se u filety nedá hýbat
4) STK stojí asi tisícovku, údržba vozu, to se takhle nedá říci, to řekne jedině někdo, kdo to uvidí. Třeba nic, třeba tolik, že se to vůbec nevyplatí.
V první řadě ověřte, zda je dosud placené povinné ručení, protože jinak by se mohlo stát, že to auto už je tzv. zaniklé, tedy zrušené v registru vozidel bez možnosti obnovení.
Úpravy, které navrhujete, přesahují časovou hodnotu toho auta a tedy se v žádném případě nevyplatí, nehledě na to, že některé (skoro všechny) nejsou ani reálné, protože nejsou homologované.
Airbagy pro toto vozidlo povinné nejsou a kolik by stálo samotné zprovoznění + TK je závislé právě na stavu vozu, který nikdo z nás nezná. Takže tipnu rozpětí 5 - 20 tisíc Kč.
@jenyk: Nabastlit sedačku nelze, není homologováno, neprojde TK.
Airbagy nejsou povinné pokud jimi auto nebylo vybaveno z výroby. Výškově stavitelná sedačka do felicie existuje,byla to mimořádná výbava,skusit ji sehnat na bazoši,na vrakáčích atd..s nestavitelnou nijak nahoru nepohneš. Kolik by to stálo těžko říct,záleží kolik si za ni prodávající řekne,ale do 1500 bych si tipnul.
S pedály nepohneš nijak,to nejde,to samý s volantem,to je prostě daný
Kolik by stála STK to ti nikdo neřekne,záleží kolik je tam toho špatného. S údržbou od 2 do klidně 20 tisíc. To prostě dokud to neuvidí nějaký mechanik tak tohle se nedozvíš
Existují různé podsedáky atd... Felicia nemá nastavitelné nic, krom slunečních clon, zrcátek a světlometů (tedy pokud je posledně jmenované funkční)
Jestliže auto dva roky stálo, tak už teď lze říct, že investice bude tak min 5000.- Kč za opravy jako brzdy, hadice, náplně. To i kdyby se na autě nic jiného nepokazilo. Jestli to stálo na gumách, tak pravděpodobně další částka tak do 4 000.-. Tyto věci totiž časem stárnou a paradoxně více a rychleji, než když je auto v provozu.
Ověřte si v první řadě, jestli opravdu je automobil veden v evidenci, jak psáno výše.
Ja by som to tak černe nevidel.Kilometrov je tam málo,Pokiaľ je odstavené niekde záhrade tak budú investície dosť vysoké oproti tomu keď je odstavené niekde v garáži.Brzdový systém bude určite potrebovať repas,pomenil by som aj všetky náplne.Chcelo by to podrobnejší popis ako je na tom čo sa týka korózie a tak či o auto bolo v minulosti starané.Potom už ostáva overiť či to teda je evidované na DI.Za neplatnú STK/EK je u nás pokuta cca.300 euro neviem ako u vás.No a potom už len garážmajstra čo by to dal dokopy.
Já bych to viděl tak,že první akce by bylo zaplatit povinné ručení.Pak s podsedákem přijet na TK,případně se nechat dotáhnout,a vyčkat výsledek.Já se stejnou Feldou prošel po dvou letech bez ztráty kytičky,i když přehlídli vadnou pneumatiku.Pokud najdou závady,dají se cíleně odstranit do měsíce,na který dostanu náhradní doklad.Pak už bude vše v pořádku.Není potřeba nechávat opravit vše možné předem.Servis si na tom jen mastí kapsu
JABRAKA
2 roky stálo = na zprovoznění budou lítat tisíce (orezlé brzdy, boule na pneu atd.) Výměna komplet náplní. Baterka...
BAgy pokud jsou zapsané v techničáku tak být musí.
Jako výhodnější vidim prodat do po dílech (motor a dobře prodejné díly) a pořídit něco lepšího... Punto 2 po FLmotor 1,2 8V - pro 155 cm výrazně vhodnější. Levný auto, technicky plně srovnatelný s Fabií, výhledem a prostorem je lepší.
Do Feldy můžeš dávat podprdelník např. 5 cm vysoký, výškově stavitelná sedačka není nutnost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.