Nejste přihlášen/a.
na tdi se nemachruje a s 1,6kou už vůbec ne
stačí to mít kapku čipnutý a lítá to jak vítr sám občas tydle benzínáky škádlim
a k tomu kouři při akceleraci je to u čipnutýho auta normální ,nebo měl stoletej vzduchovej filtr to pak taky dokáže zahulit
a k tomu stk moh jí získat ještě před novým rokem to se dalo lecos tak jezdí a dělá si srandu z leštěnek
Jedinej Focus, o kterém se dá říci, že jede, je fokus RS s benzínovým pětiválcem od Volva. (305 či 350hp )
Ostatní je pro dopravu z bodu A do bodu B. Je třeba vyměnit vozidlo, aby se takové ponížení od 1.9tdi neopakovalo.
čekám, kdy tu někdo napíše, že jediný auto, který jede, je Škodovka
za mě. ani mi nezáleží na tom, jaký má auto výkon, ale jak vypadá a nad Škodovkou jsem nikdy ani nepřemýšlel a Forda už mám čtvrtého. Fiesta, Esco, Focus I a II
Není to úplná pravda je tu například s označením 170 (170 koní), což už je celkem dost na takové auto. Výhoda benzínového motoru bez turba je plynulý přísun výkonu. Sice to octávce u nějakých 2500 otáček jede, ale pak to zase na nějakých 4000 končí. U toho forda to začne táhnout u 2500, u 3500 ještě víc a končí až u nějakých 6500, kde to má ještě s normálním výfukem daleko hezčí zvuk než nějaké tdi.
Starý TDI hulí takhle úplně běžně..řídí se emisemi z doby svého vzniku,takže nevidím důvod proč by to nemohlo projít,a to že je to zašlý nebo orezlý o technickým stavu taky nemusí nic vypovídat. Mám známého dělníka co jezdí ve starým favoritu pick-up,z venku omlácený,nikdy nemytý,orezlý ale po technický stránce je to v naprostém pořádku,každého půl roku mi to dá na kontrolu a všechno špatné se tam opraví..při tom by jsi si řekl že to auto nemůže projít technickou ani za 50 flašek slivovice,ale ono přitom prochází zcela legálně. Vidíš máš poučení,ono na leštěnku a ledky to nejede. I když by si hodně mladých tuzerů přálo aby jim ledky,repráky a plameny na kapotě přidali 100kw,tak to tak opravdu není. A ačkoliv vzniklo o TDI hodně vtípků,musí se tomu nechat že táhne to opravdu celkem slušně-s 1,6 benzínem je neradno si na to vyšlápnout. Pak je to jak píšeš,objeví se oblak kouře a ty můžeš prošlápnout plyn skrs podlahu,ale stejně tě nechá zasebou.
Třeba já mám taky jako veterána starou škodovku 120 GLS chromku. A ačkoliv je to vypiplané do posledního detailu,naleštěné že to háže prasátka a uvedené do továrního stavu,stejně bych si s tím nemohl troufnout na výkonný auto
Oni totiž na STK porovnávají více věcí... třeba když má někdo ledky, jsou důkladnější na emisích.
chtěl bych mít MOOOR POWER :D
A nebylo to náhodou jinak?On jel skoro předpisově až di značky konec obce ,přičemž Tobě se zdálo že jede zbytečně pomalu?Pak u cedule konec obce přidal a ujel TI?¨Toto s prominutím takovým blběčkům občas udělám, také v obci "spisovně" a hned za obcí /značkou konec obce přidám .
Pepíku z Prahy asi moc nejezdíš že? Neboť pokud bys jezdil zejména z Phy do jižních čech po staré pak bas na některých úsecích čuměl- konec obce,žádné domy ale značka ža za 200 a více metrů za obcí!Takže klídek,proto jsem speciálně psal za ZNAČKOU konec obce! a ne jen o konci obce.To jsou dva hooodně rozlišné pojmy!
píše, že skončilo město, tudíž značka konec obce a pořád jel 55km.hod.,takže Vaše verze může být stejná pohádka jako ta jeho
tuším,se tomu říká sleepcars nebo tak nějak. od pohledu křápy,motoricky bestie.. klukům,co s tím jezdí,celkem fandím. a tazatel,až potká třeba toto - autoforum.cz/... - asi vyhodí řidičák z okna...
Jo viděl jsem i s osmiválcem tatra 613. Na tu lehkou kastli to musela být taky pěkně brutální mašina. To je nejlepší,navenek sériové auto,ničím nevyjímečné,frajírek v mondeu si řekne lehká kořist a ono ouha Totální ponížení od schade
Nebo co dělal maluch s upraveným motorem 1,8 T z octavie,to bylo neuvěřitelný
STK se dělá podle roku výroby toho kterého auta a platných předpisů v té době.
Jestli Vám dala zahulit stará ochcávka,tal si kupte novější auto ať ji nemusíte předjíždět na dvojku.-to jste jel městem na jedničku? chudák motor a převodovka.Ale asi na to máte,když píšete,že máte své město.Je to stejné jako že se svojí Škodou 110L předjíždím BMW a oni čučí jak puk že jsem si to dovolil.
A já myslel, že autonadšenci si jízdu užívají a nenechají se rozčarovat nějakým načipovaným sazometem ve šrotoidním stavu a očividně hňupem za volantem.
To víš, MK2 1,6 16V je lenochod na klidnou jízdu s rodinkou Na ledky to nejezdí, na předjetí dehtu si pořiď ST, nebo aspoň Ekobuřt 1,5
1,6 MK1 na tom je líp (o metrák lehčí, kratší kvalty a ne tak udušená)
Na oktu můžeš machrovat v táhlých zatáčkách, tam kde se okta při 90 už vlní, jede Fíkus 120 jak po kolejích (pokud nemáš vyčvachtaný silenty . To zas bledne závistí pepík v dehtu, říká si tvl mám sportovní péra, gumy a ujede mi sériovka
Že by platilo i tady pořekadlo: šaty dělají člověka? Tak v tomto případě ledky dělají auto a motor 1,6 se stává dravcem? Apríl už není ale to ostatní je věčné... Řekl bych, že autor dotazu je jeden z vybržďovačů, kterých je na silnicích plno. Zhrzený a ponížený se mstí těm s rezavými auty, co ho před přítelkyní ponížili? Bohnice mají stále otevřena. Tak šup šup. Už tam čekají !
Taky to mohl být takzvaný rat rod. Auto, které na první pohled vypadá jako vrak, ale co se týče motoru tak ten je ve výborném stavu a načipován. U nás takoví "tuneři" jezdí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.