Nejste přihlášen/a.
šli šli, prvni otazka je, k čemu to auto chceš. já si ho třeba koupil, akorat ne v octavii, protože jezdím denně 90 km, takže chci auto, ktere moc nežere, něco malo jede a díly jsou poměrně levné.. jelikož je to stara mrcha tak nějake kosmeticke zaležitosti neřeším. měl by ses zamyslet nad tim, jestli ten motor využiješ.. jinak ty km nic nevypovidaji.. musiš to auto projet komplet v jakem je stavu, jestli neni prorezle, jak jsou na tom brzdy, motor atd. atd.. a hlavně pořad mit na vědomí že je to stará mrcha a nebýt pak zdeptany při nálezu rýhy, zamaskované rýhy, či rzi :D
Některé odpovědi, že má motor např. 2x tolik nalítáno jsou hlouposti. Obecně motor s 340000 km už bude na konci živostnosti a spoléhat, jestli náhodou vydrží dál je jako věštba. Počítejte, že budou končit vstřikovací trysky, určitě komplet spojka se setrvákem, alternátor, startér, turbo.
Stojí vám za to se patlat s opravou? Pokud by byla Octávka za 10000, tak ano. Jinak ne.
Koukam ze vanad1 opet chytraci,u techto starsich dieslu neni 500 000km najezdu zadny problem.
Ale pane, pohybuji se v autoopravárenství a mám docela přehled o opravách a nákladech na ně. Podle vás je chytračení, když upozorňuji na téměř jisté poruchy vyběhaného motoru? 500000 má semtam nějaké auto, běžný jev to ale rozhodně není. Vstřiky to rozhodně nevydrží, převodovka nad 300000 km už potřebuje leckterá výměnu ložisek aj., ostatní, jak jsem uvedl. Píšete báchorky.
Podle tvych,dost casto odpovedi uplne mimo,se pohybujes v autoopravernstvi tak od klavesnice pocitace
Praxe je uplne jinde!
Vážně, a jak to víte? Umíte předělat píst na jiný typ pístních kroužků a proč to dělat? Vy jste asi znalec, co ví vše, všude byl. Ale proč ne. Váš problém, ne můj. Jedno je jisté, umím opravit věci, o kterých vy nemáte páru.
Např. repasovat katalyzátor?
Mimochodem lidi jako vy, co tvrdí že opravují auta, stojí zákazníky nemalé peníze. V tom asi bude háček.
vanad, ty budeš jeden z těch chytráků co auto hodnotí podle počtu km na tacháči co? Chápu, když to je o dalších 200-300k km stočený, že to je v kouři
Je to nejspolehlivější motorizace v poměru cena/výkon/spotřeba od škodovky, pak už jen OII 1,9 TDI 77kW. Sám ji mám, hlavně ne PD. Pokud člověk umí řadit a nejezdí jako hovado, tak spotřeba i pod 4 litry. Já mám na dálky 5-5,5 meziměsto 4-5 l/100km. Hlavně koupit ve full výbavě. První auto bylo výbava classic, takže vlastně nic, už bych to nikdy víc nechtěl. Hlavně nekupovat z autobazarů (z ruky se dají sehnat levněji) a tuplem ne z Mosteckých, jsou tam přetočené tachometry, falšované servisní knížky a komplet celá historie vozidel, sranda je, že ani sám šéf autobazaru při otázce na tělo se začervená a řekne, že to nemůže garantovat Hlavně sebou vzít někoho, kdo autům rozumí, nebo zajet na prohlídku do škodovky, dělají to zdarma či za nějaký malý poplatek.
Sám jí má, tak je nejlepší! A palubní pc mu ukazuje pod 4 Co ty víš o PD, že tak radíš? Asi moc ne..
pro tazatele: počítej, že ten motor má namotáno možná jednou tolik,ale to bych u těhle motorů neviděl jako problém, stejně jako některých pd
hodně záleží na tom kdo stim jezdil před tebou,jak se k tomu kdo choval a jak stim budeš jezdit ty
já jí mám první cca 3 roky bežná udržba a pak to přišlo dnes jí mám 6 rokem a nasypal sem do ní 100000kč
v těchto km počítej stim že se může vysypat ůplně vše -turbo,vstřiky,těsnění pod hlavou,vačka,hydroštosy atd
osobně sem zas z ojetých dieslů vyléčen a příští auto bude benzín
věz že peníze za ušetřenou naftu spolehlivě vrazíš do oprav
to bych tak uplně netvrdil.. spíš je to o štěstí. ja jsem najel 100 tis s PD a poruchy nula nula nic..běžná udržba je skoro na stejno.. pak už jedině fungl.. ale zase když si spočitač, jake prachy to stoji, a kolik do toho ještě nasypeš.. tak jsi zase nazačatku :D ty nafty se daji do roku 06-07.. pak už to je o ničem.. raději benzin a když jde o provozni naklady, tak v plynu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.