Nejste přihlášen/a.
Zdravím mam opel corsa b 1.7d a pri zapnuti topeni se mi vybije baterie staci kdyz jedu rano do prace a odpoledne uz nenastartuji. ted kdyz neni potreba topit to funguje. presne si ted nepamatuju cisla namerena pri zkouseni ale jk mile pri zapnutem motoru zapnu topeni rapidne to klesa. kostry ,premereni a kontrola altiku,kabelu k baterce jsou v poradku.
Napadli me uhliky moturku topeni tk sem patral po netu jk vyndat moturek topeni a nevim kde a jk ho vyndat. Predem dekuji za rady nebo odpovedi a preji pekny ctvrtecni den.
Pravděpodobně vám nedobíjí alternátor. Ten je konstruován na potřebný proud pro spotřebiče na vozidle. Výkon ventilátoru by měl být něco kolem 180-200 W. I=P/U: 200/12=16 A plus světlomety asi 10 A atd.
Proud alternátoru udávají od 70 do 100 A. Pokryje tedy při správné funkci při otáčkách nad volnoběh celkovou spotřebu proudu s přehledem.
Stačí nastartovat auto, zapnout světla a ventilátor a změřit napětí na akumulátoru. To by mělo být od 13,8 do 14,2 V.
Dobře, pk mam u corsi jeste problem s rucickou teploty motoru je uplne spadla na druhem konci a nefunguje ale to bude asi snimac (cidlo) chladici kapaliny?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.