Nejste přihlášen/a.
Doporučuji zajít na vrakárnu, tam z nějakého vraku vyndat "fanfáry" (2 "klaksony s výstupem zatočeným do tvaru lesního rohu), já osobně mám z Renaulta Laguna, a zapojit je oba paralelně na původní přívod ke klaksonu. Ten rozdíl ve zvuku je neuvěřitelný.
Mě to stálo 200,-Kč za fanfáry a cca 20 minut práce.
Satam - Fanfáry bývají zapojené přes relé. Berou značný proud a když je připojíte přímo, tlačítko na volantu to nemusí vydržet.
jmlc - nesmíte věřit všemu, co kdo napíše do inzerátu. Tohle opravdu není houkačka z lokomotivy. Ta by mimo jiného těžko byla na 230 V.
Fanfáry mají srovnatelný odběr s klaksonem, taky mají skoro stejná střeva, jiné je zpracování zvuku, klakson nemá na rozdíl od fanfár zvukovod.
Trochu se v elektrotechnice vyznám a mám na svých autech zapojené fanfáry namísto klaksonu natvrdo bez relé a kontakty spínače to patrně snáší dobře, protože ty první fungují už skoro 10 let.
Je pravda, že zapojení přes relé zvýší spolehlivost, pro mě to není problém, ale pro úplného laika to může znamenat skoro nepřekonatelnou překážku.
Já mám v garáži klakson z lokomotivy - je to na 220V.. bližší data zjistím... přes měnič napětí by se dalo zapojit i na 12V baterii... to by byl zvuk ... nechcete?
vypadá tuším takto sbazar.cz/...
taky jsem si myslel, že to je siréna pro doly... ale na inzercích se prodává jako houkačka z lokomotivy... v podstatě je to jedno - prostě to houká...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.