Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s imobilizerem

Od: johnny1768 odpovědí: 3 změna:

Dobrý den . Mám delší dobu problém s Fordem Escort . Při vyšší venkovní teplotě se něco přehřívá ve vnitř auta a ono pak nejde nastartovat . Rozbliká se červená kontrolka pod hodinama a odpojí se čerpadlo paliva i startér .Teto problém je asi tak od 40 st C a po schládnutí asi na 25 st. to potom jde .ŘEŠIL JSEM TO TAK , ŽE JSEM ZAKRÝVAL ČELNÍ OKNO NEBO PALUBNÍ DESKU . Měl jsem to i v opravě , ale autoelektrikář po výměně asi 4 řídících jednotek to vzdal a řekl , že to nejde opravit ! Prosím Vás poradí někdo co s tím? Nemohu sehnat schéma elektroinstalace . To by mi pomohlo ! S pozdravem a s díky Jan B

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jentak*
hodnocení

0x

Vítej do klubu.

Mám Ford Galaxy, benzín,2,3. A díky závadě na malé krabičce imobilizeru, mám na zahradě dvě tuny šrotu. Nikdo neví, nikdo neumí. Odstavit to nejde, ta jednotka imobilizeru komunikuje s řídící jednotkou motoru po sběrnici. jestli máš to stejné, tak se připrav na martyrium shánění někoho...kdo bude vědět a znát. Já zatím za dva měsíce nesehnal nikoho.

 

tondac*
hodnocení

0x

Mě to kdysi ještě v záruce dělala Mazda 626, která snad měla nějaký imobilizer v klíčku. Zablikala kontrolka imobilizeru a nic, ale nakonec se mi vždycky nějak podařilo nastartovat. Několikrát jsem jim to dával do servisu a údajně se jim to neprojevilo. A když jsem se ptal, jestli to nechali na sluníčku, tak samozřejmě že ne.

Když se mi to stalo naposledy, tak jsem zavolal servisní odtahovku a požádal o přistavení náhradního auta. V servisu už zase normálně nastartovali, ale protože mi asi nechtěli platit další odtahy, tak údajně přeprogramovali imobilizer. Nevím co to obnáší a jak se to dělá, ale od té doby se mi to už nestalo.

 

hodnocení

0x
avatar axus

Ford PATS system (immobilizer) pouziva ke zjisteni poruchy chybove kody, ktere lze vycist z blikajici kontrolky.

Pri chybe v deaktivaci immobilizeru by melo dojit k asi minutu dlouhemu rychlemu blikani a pak serii pomalych bliknuti. Jejich pocet je kod, ktery znaci urcitou chybu. Tipicky jde o chybu ve spojeni mezi civkou a immo modulem, v neprijmuti dat, v castecnem prijmuti dat, v chybnem klicku, nekomunikace immo modulu s ECU a pod.

To by mela byt tedy prvni napoveda, kde je problem.

-

Pokud to dela za tepla a za studena ne, muze jit o slaby signal zpusobeny zvysenym odporem v dratech pri vyssi teplote: nizsi vodivost = vetsi ztrata signalu = imobilizer se nedeaktivuje = kontrolka blika. Muze k tomu dochazet v miste spatne kondice vedeni signalu (studeny spoj, preklesane draty a pod.) At uz na ceste mezi civkou a jednotkou imobilizeru, tak na ceste mezi jednotkou imobilizeru a ECU.

Postupoval bych tak, ze bych rozdelal pristrojovku a od civky imobilizeru bych sel po dratech, az dojdete k ridici jednotce imobilizeru a pak dal az k ECU. Cele toto vedeni bych zkontroloval a pro jistotu mozna kompletne vymenil za nejake dobre dimenzovane.

Cena dratku a par konektoru je zanedbatelna a pokud to nechcete delat sam, tak autoelektrikar vam to nacvaka za chvilku. V pripade, ze by to nemelo pomocit, tak alespon za par korun vyloucite kompletni vedeni.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma nejde nastartovat auto

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]