Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je to vůbec radar?

Od: amadeuuss odpovědí: 14 změna:
Zdravím přátelé,zajimalo by mě zda se jedná vůbec o radar či to je jen atrapa?..sice to občas bleská jako hrom ale přijde mi že to je stejnak atrapa co vy na to?
Je to vůbec radar?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Je to radar, ale jen informační - neboli ,,pokutu od něj nečekejte ´´

Vždyť je u něj kamera, tak by pokuty mohl dokumentovat. Jak se poznají podle Vás ty radary, co dávají pokuty?

Kamera může být šméčko.

Radar, který Vás změří a můžete čekat pokutu vypadá třeba takhle :

ramet.as/...

doplněno 13.05.17 22:18:

Navíc - ty radary, které skutečně ,,fotí´´ neblýskají - tedy přesněji řečeno ne ve viditelném spektru, mají IR přísvit

mire*

to: promon - nejsem odborník na blýskání radarů, ale vím určitě, že jsem dvakrát zahlédl blesk od radaru a dvakrát mi přišla i pokuta:). A ten radar vypadal dost podobně jako je na obrázku.

Takže ty "informační" radary, které oznamují naměřenou rychlost na velkém displeji, i když mají nějakou kameru, tak obvykle nepokutují?

peyrac

Radar nikdy nepokutuje, pokutuje jeho provozovatel, což musí být obec, jinak to není legální. A znám radary, které jen informují o rychlosti a dělají "strašáky" a pak znám provedením stejné radary, které tě vyfotí a pak ti domů přejde pozdrav.

Takže se nedá říci jednoznačně.

Tak hlavně pokud jde o radar, který je využíván k pokutování, musí být před ním a za ním značka

hradecky.denik.cz/galerie/mereni_rychlosti_znacky.html?mm=1110461

doplněno 14.05.17 19:29:

Nevím, připouštím že je možné, že to už neplatí. Ovšem třeba u nás v okolí loni umístili 7 Ramerů 10, všechny jsou označené danými značkami, totéž úsekovky nainstalované na D1 nedávno.

peyrac

Tak hlavně tohle už asi 4 roky neplatí.

Už to delší dobu neplatí !

Vím o borci na kterého to blesklo. Ze zvědavosti to otočil a úsek projel znovu, aby zjistil co to bylo. Pokutu platil dvakrát.