Nejste přihlášen/a.
Vždyť je u něj kamera, tak by pokuty mohl dokumentovat. Jak se poznají podle Vás ty radary, co dávají pokuty?
Kamera může být šméčko.
Radar, který Vás změří a můžete čekat pokutu vypadá třeba takhle :
Navíc - ty radary, které skutečně ,,fotí´´ neblýskají - tedy přesněji řečeno ne ve viditelném spektru, mají IR přísvit
to: promon - nejsem odborník na blýskání radarů, ale vím určitě, že jsem dvakrát zahlédl blesk od radaru a dvakrát mi přišla i pokuta. A ten radar vypadal dost podobně jako je na obrázku.
Takže ty "informační" radary, které oznamují naměřenou rychlost na velkém displeji, i když mají nějakou kameru, tak obvykle nepokutují?
Radar nikdy nepokutuje, pokutuje jeho provozovatel, což musí být obec, jinak to není legální. A znám radary, které jen informují o rychlosti a dělají "strašáky" a pak znám provedením stejné radary, které tě vyfotí a pak ti domů přejde pozdrav.
Takže se nedá říci jednoznačně.
Tak hlavně pokud jde o radar, který je využíván k pokutování, musí být před ním a za ním značka
hradecky.denik.cz/galerie/mereni_rychlosti_znacky.html?mm=1110461
Nevím, připouštím že je možné, že to už neplatí. Ovšem třeba u nás v okolí loni umístili 7 Ramerů 10, všechny jsou označené danými značkami, totéž úsekovky nainstalované na D1 nedávno.
Vím o borci na kterého to blesklo. Ze zvědavosti to otočil a úsek projel znovu, aby zjistil co to bylo. Pokutu platil dvakrát.
A to se pútáte proč? Pže jezdíte jako růžové zvířátko a bojíte se o pokuty a případně i o body?! Neboť pokud jezdíte v obci způsobně,jak se má , pak se opět nemusíte ptát a toto Vám může být jedno zda-li je informační či nikoliv!
A kde jste přečetl že jsem psal že jezdí jako prase? Já se ptal zda-li takl jezdí a to jestli se nepletu joi dost podstatný rozdíl!