Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kape něco od motoru

Od: ducato odpovědí: 13 změna:
Dobrý večer, dnes jsem zjistil, že něco kape od motoru, motor byl nastartovaný po dlouhé jízdě a něco kapalo. Klimatizace byla vypnuta na ulici +3 stupně, měl jsem zaplý větrák na 1 topil jsem. Co to může delat? Že by vodní pumpa? Auto je 3 roky stare má 200tis km.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Mázni kapalinu na prst skus jestli klouže - olej,brzdovka
Pak dej na špičku jazyka jestli je nasládlá tak je to nemrzka tudíš chladící kapalina
Jestli je to čirý bez chuti tak kondenzát z klimy nebo ta kaluž
Na ty rozvody bych se optal nebo aspon kouknout do faktury co je naúčtovaný neb dělat rozvody bez vodní pumpy pokud je pumpa součástí rozvodú je cesta do pekel *cert*

 

hodnocení

0x

A v jakém místě pod motorem? U levého kola, u pravého, pod nárazníkem, pod palubkou?
Ale pokud jste jestě neměnil rozvody, tak tipuji, že je nejvyšší čas.

ducato
hodnocení

Kape to uprostřed
doplněno 09.05.17 22:22: Rozvody byly udělaný akorát nevím jestli vodní pumpa

A pod kapotou není nic vidět? Chladící kapalina nechybí? Taky může vypadnout hadička z trysky ostřikovače a pak to teče do motoru.

ducato
hodnocení

Mě to přišlo jak čistá voda. Nechutnal jsem to, ale voda bez zápachu, kapalina chladicí se zatím neztrácí

Takže pokud máš klimatizaci, tak je nejpravděpodobnější kondenzát (voda) z klimatizace.

ducato
hodnocení

I když je vypnutá klimatizace?

Pravda, takže pokud ti žádná provozní kapalina neubývá, asi to fakt mohla být voda z louže a není nutné se tím dále zabývat.

Zjistěte, jestli vám měnili vodní pumpu, a pokud ano, tak to zatím víc neřešte.
Mohla to být klidně voda z louže, kterou jste proletěl, mohla se zachytit na plastech pod motorem.

 

hodnocení

0x

V první řadě je nutné zjistit, co kape a to můžeš jen ty. Nikdo z nás u tvého auta nestojí. Jestli kape chladicí kapalina nebo kondenzát z klimatizace nebo olej z motoru nebo olej ze serva se dá poznat podle viskozity, barvy, vůně, popř. i chuti té kapající kapaliny.

A vodní pumpa? Jestli se neměnila při výměně rozvodů při cca 100 tisících kilometrů, je to jedna z možností, protože může mít svoji životnost za sebou.

U nových aut se rozvody mění mnohem později, já mám třeba předepsáno po 210 tisících km, měnil jsem je ve 200 tisících a bylo to akorát, pumpa už začínala kapat. Ale jinak řemen a kladky byly v pohodě.

Je to možné. U starších aut (řekněme 5 a více let) bývá interval výměny rozvodů 80-120 tisíc km. A řemen a kladky určitě nebyly v pohodě, to okem nepoznáš a ony by ti to dříve nebo později ukázaly destruktivním způsobem*smich*

Výrobci to obvykle mají poměrně dobře spočítané.

 

prazskejpepik*
hodnocení

0x

jestli kape motor.olej, tak je to z motoru, jestli kape chladící kapalina, tak je to voda obarvená podle nemrzky. jestli teče servo, tak kape zase jiný olej atd. co si takhle na to sáhnou, očichat a pak to trohu zvednout a podle místa kapání najít :-D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]