Nejste přihlášen/a.
Některé se prodaly i u nás, ale těch bylo opravdu málo. Dost se jich vyvezdlo do Německa a ty se k nám pomalu, ale jistě vrací dovozem ojetin. Takže sehnat jde, většinou jsou to kombíky před faceliftem.
chcete to obecně jako koncern nebo bo benzín /nafta nebo pro konkrétní vůz?.. to se nedá odpovědět...
nejlepší nafta 1,9 tdi 81kw
nejlepší benzín 1,8T 132kw
nejlepší pro octavii viz výše podle paliva
nejlepší pro fabii I a II 1,4 16V
nejlepší superb 1,9tdi
Motor 1,8 TSI je nejhorší motor, co Škoda mohla vymyslet. Neskutečně vysoká spotřeba oleje - 1,5 L oleje na 1000 Km. Má konstrukční vadu v provedení pístních kroužků, což způsobuje z motoru žrouta oleje. Závada se projevovala cca po 50000 km. Zakarbonovaný motor, zničený katalyzátor, lamby, zadřené turbo po degradaci oleje. Výměna pístů s ojnicemi za jiný typ s širšími kroužky. Oprava přes 60 000 Kč.
Ale 1,8 T 20V je stará hajtra. O tom nemůže být ani řeč ke koupi. Spotřeba jak malý tank. To vůbec.
Nejlepsi TDI je 1,9 66kw , bez naklapeni lopatek turba. Druhy nej je ten 81kw.
Nejlepsi diesel , ktery prezije vse je 1,9 SDI.
Nejlepsi benzin je ano 1,8T (ne tsi lol , ale jen T) , jen bohuzel ted je to stary vyhoneny benzin , kdy tomu mladi davali za usi.
Fabia 1 nejlepsi motory 1,4 8V 50kw nebo 44kw , jsou to stare koncepty od skoda 1000MB , zadne egr , rozvody v retezu. Jedine co se stava je tesneni pod hlavou. Oprava za hubicku. 1,4 16V je koncept jiz od VW a uz ma ruzne problemy. Zlate motory od schade.
Bohuzel 1,6 tka benzin - rad zacne papat olej. Jde to ale vyresit.
Diesly PD a CR - to uz je kapitola sama o sobe.
TSI pouze a jen rozvody remenem.
1,2 HTP - kapitola taktez sama o sobe ... tam zalezi o stesti , vice vydrzi 12V
Pokud se tazatel ptá na fábii z roku 2003 pak to 1.4 16V 59kW nebude, ty se dávaly až v roce 2006 a pouze do kombíku, s nástupem Fábie II se pak výkon zvýšil na 63kW.
Pro Fábku r.v.2003 je asi nejlepší volbou 1.4 50kW, sám jí mám a jsem s ní opravdu spokojenej (mám i 16V verzi,ale ta 8V je lepší). Mám najeto 180.000 měnil jsem jen svíčky a leju tam pouze olej, spotřeba cca 7l/100km.
1,4 jednoznačně. Kromě dvoulitru, těch je ale málo.
Mmch., koukni na škodovácký fóra co všechno tam řeší za problémy Aby sis nenaběhl. Za výměnu punta za škodovku dáš tolik, že si těch Fiátků koupíš několik... Navíc pohodlnější a prostornější auto vyměníš za menší s blbým výhledem i nastupováním... Do Fabky sedáš jak do vany, v kufru vyčuhujou podběhy že tam nic nedáš, výhled jak z tanku... Nic proti škodovce, ale za ty peníze toho až tolik nenabízí...
Díky,to je dobrá rada,,já jsem s Fabií jezdil,když jsem byl ještě v práci.Fakt je ten,že sezení je tam horší i výhled.
Na tom fiatu mám pocit,že mi všechno odchází,pořád nějaké opravy. Fabie určitě bude jezdit levněji. Já jezdím za 9-10l-,pořád.
14 letá Fabie taky nebude bez oprav. A pokud jezdíš krátké trasy, tak si Fabie 1.4 50 kW taky vezmě těch 10 litrů, není to žádný úsporný motor. Výhoda jsou levné náhradní díly a že to opraví každá dílna.
Jezdím s tím za cca. 8 litrů LPG. Něco pojíždky po městě, něco dál. S benzínem jsem kdysi jezdil do 6,5litru
já s tím 16v jezdím normálně za 8l a když mám hoooodně lehkou nohu dokážu i za 6,5l...nikdy jsem nejezdil za 10l...max tak v zimě když bylo -20
Asi tak. Navíc Punto má díly levnější nebo nastejno. Nemusí řešit rozvody. Sypací Punto prodá tak za desítku, Slušnou Fabku tak za 50, přepis, výměna náplní, ochrana proti korozi, drobné opravy tak desítka, příp. nové zimní gumy = za výměnu auta dá nejmíň 50 tisíc. A to v případě, že se ta Fabka nebude sypat... Navíc Punto je pohodlnější auto - vyšší posez, lepší výhled, výrazně praktičtější kufr atd. Obvykle se moc nesype, žere mimo město 5 ve městě max.7, motor 1,2 8V je jeden z nejlepších malých motorů. Akorát tam má nějakou myš a nemůže jí najít. Za 50 tisíc ale koupí asi tak 10 bazarových motorů = výměna za Fabku je naprostý nesmysl...
Ad spotřeba - např. Focus 1,6 jezdim nejmenší spotřeba 5,0 (200 km tam a zpět, průměrná rychlost 75 kmh, přes vesnice 55, mimo obec 90 - 100), běžně okresky klidnou jízdou 5,5 až 6, dálnice 140 kmh ca 7, město s přískokama tak 9-10, sportovní jízda po okresce 10 - 12 (brzda - plyn, otáčky furt 3 - 6000). Dlouhodobý průměr mám 6,3 FAbka 1,4 žere zhruba to samý, ale jede výrazně hůř. Fabka dvoulitr benzín si vzala kolem osmi i při svižné jízdě (dálnice 160 kmh 7 - 8) a jezdila opravdu pěkně. 1,2 HTP je děs, dobré jen na nezatížené auto ve městě. Na dálnici žere i trávu kolem + kurvítka v motoru...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.