Nejste přihlášen/a.
Drobná změna ve volantu bývá po přezutí celkem častá,zvlášť pokud se přezouvají už jetá kola a nedají se přesně na místa kde byla minulou sezónu,ale to jsou odchylky malý,rozhodně ne takhle a rozhodně ne u nových pneu.
Něco se zkrátka muselo stát,buď jim auto hupslo ze zvedáku a náprava se poškodila. Nebo se při zvedání utrhlo už silně narušené lůžko ramene v silentbloku. Nebo nějaké jiné nedopatření,například přirezlý disk,špatně mířená rána kladivem,zasáhli tyčku řízení a teď dělají blbý.
Zajet někam na kontrolu podvozku a poté na seřízení geometrie
Drobná změna natočení je častá, může za to nerovnoměrnost sjetí pneu - každé jsou sjeté trochu jinak a má to vliv na směr jízdy. Ale 12°už je hodně (a na fotce to je o 45°)
Pojezdil bych 100 km ať se to usadí a pak udělal geometrii = volant ve středové poloze, řízení ve středové poloze (to by mělo být OK) a k tomu nastavit kola v přímém směru. = Zadej "zkontrolovat kompletní geometrii a srovnat volant". Pozor jsou exoti kteří tohle chtějí řešit natočením volantu na tisícihranu, od těch co nejrychleji pryč!
Kdoví co s tim dělali... Zajel bych zkontrolovat kompletní geometrii, někam kde to umí.. Určitě ne tam kde to dělali - už beztak neví co dál. Je potřeba jiný pohled na věc... Hledal bych i případné další práce - poštelované řídicí tyče atd., na šroubech by ještě mohlo být vidět jestli na něm byl klíč.. Hledej i ruplý silentbloky, ohlou nápravnici atd. - třeba s tim při zkušební jízdě vymetl díru, což samozřejmě nepřizná. I takový věci se dějou...
to se opravdu někdo musel rýpat ve volantu a nasadit ho zase zpět špatně... jinak to nechápu... resp. nedemontovali kompletní nápravu? Nebyla výměna poloosy nebo tak? ...
Vyzkoušel bych někde na volné ploše projet párkrát osmičky s plným rejdem, doprava a doleva.Třeba se to pohne a když ne, tak na geometrii.
I když o tomto jsem ještě neslyšel.Je možné, že se to někde dole na hřídeli pohnulo, jestli točili volantem bez zapnutého klíče. ( posilovač nebyl v provozu ).
Tam bude něco dost špatně. Asi opravdu došlo k poškození přední nápravy při násilné demontáži disků, protože jen tak se řízení samo od sebe takhle nehne. Určitě bych v první řadě nechal udělat geometrii, příp zkouknout, jestli něco ,,vodborníci´´ neohli.
Sám jsem to nikdy u svého ani služebního auta nezažil, protože při každé výměně kol (zimní/letní) mažu vazelínou středový kroužek a, pochopitelně, i šrouby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.