Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Nedávno jsem měl spor s policistou.Odbočil jsem z hlavní silnice na parkoviště,ale zůstal jsem stát v prostoru vjezdu na parkoviště u chodníku.Moje vozidlo bylo mimo hlavní silnici a prostor k vjíždění na parkoviště zůstal zachován v šířce cca 4metry.Tudíž ostatní auta projela na parkoviště bez problémů.Pracuji jako řidič zásobování a zastavil jsem zde z důvodu vyložení pečiva do obchodu,který zde stojí.Policista argumentoval tím,že stojím v křižovatce a chtěl po mně pokutu ve výši 2000 korun.Já jsem mu oponoval,že toto místo není křižovatkou.Po krátkém dohadování a zcela zjevném znejistění policisty mě nechal odjet s tím,že příště už to bude s pokutou.Chtěl bych vědět,kdo má pravdu?Zastavuji na tomto místě prakticky denně už 5 let a nikdy jsem s policií neměl problém.I ostatní řidiči zásobování tady stávají.
361/2000sb., § 27)N
" Řidič nesmí zastavit a stát před vjezdem na pozemní komunikaci z polní nebo lesní cesty nebo z místa ležícího mimo pozemní komunikaci."
To ale podle mne není případ tazatele. Podle toho jak to popisuje nestál před vjezdem ale ve výjezdu což je trochu rozdil. Polud jak píše nebránil vjezdu na parkoviště a pravděpodobně ani výjezdu z něho tak podle mne to přestupek nebyl.
Stát před vjezdem je zakázáno proto, aby bylo možno vjet na parkoviště. Stát ve vjezdu není jako stát před vjezdem. Vozidlo stojící před vjezdem má podélnou osu kolmou na osu vjezdu.
Toníku, co to píšeš za nelogiku? Kde jsi takový nesmysl našel?
"Vozidlo stojící před vjezdem má podélnou osu kolmou na osu vjezdu." Ale on může stát jakkoliv...
K výkladu zákona stačí umět správně česky. Bohužel dokonce i ústavní soudci prokázali, že jim čeština nejde, když odsouhlasili tzv. regulační poplatky u doktorů.