Auto pro začátek

Od: Datum: 08.04.17 15:29 odpovědí: 35 změna: 11.04.17 17:38

Dobrý den je mi 18 a budu si pořizovat řidičský průkaz a auto. Auto mám už zamluvenou Škoda Yeti bazarové s manuálem, benzín.

A chci se zeptat jelikož jsem ještě student a nepracuji na plný úvazek a mám jen brigádu. Kolik tak auto potřebuje peněz. Auto budu používat do školy, do práce, na cesty. Moc jezdit nebudu.

Kolik stojí udělat SPZ, jak často a kolik se platí pojištění a kolik stojí přezutí a pneumatiky a zda se dá jezdit i na zimní v léťě. A co všechno je potřeba. Abych věděl kolik tak měsíčně za auto dám. Výdělky nemám moc velké a rodiče přispějí jen minimum.
Děkuji za odpovědi :)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 08.04.17 15:33

auto je nejhorší investice (po nepovedeném manželství) - na nové nemáte, starší budete jen servisovat... Moc jezdit nebudete - proč ho chcete? Kde budete parkovat? Jaké máte vlastně měsíční příjmy?

Servis je nárazová věc, u některých kousků na týdenní bázi. Stovky až tisíce měsíčně ...

jedna pneu 800 / 8000,-Kč

povinné ručení - já platím 2600,- s připojištěním skel, někteří (zvláště mladí) můžou platit 10tis ročně

Pokud to spočítáte, taxík vás může vyjít (a často vyjde) levněji.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 08.04.17 16:13

Před cca 14 dny jsem předělával pojištění na auta a motorku a schválně jsem zkusil, co by se stalo, kdybych byl mladý ucho bez bonusu a koupil si své vozidlo. A ty částky mě dostali. Těch 61 586 Kč *ee**smich*. To je vysloveně likvidační.

Jedná se pouze o základní nejlevnější pojištění. Bez malusu či bonusu.

doplněno 08.04.17 18:04:

Jsi to klidně vyplň, vyjde ti to samé. Kalkulačka na TOP pojištění.

Věk 18let. Bez bonusu. Vozidlo Volvo V50 169kw r.v.2007, bydliště Praha.

Od: mot
Datum: 08.04.17 16:32