Nejste přihlášen/a.
Zdravím, přikládám dnešní výpis z diagnostiky.
V jaké fázi života je můj DPF? Golf 1.6 TDI 2011, najeto 210 tkm.
Zatím zřejmě nikdy neproběhla vynucená regenerace v servisu.
Díky
DPF filtry se i repasují nebo prodává druhovýroba. Opravdu nacpat do chřtánu autorizovanému servisu přes 40 tisíc za jeden filtr se mi zdá hodně přitažený
Tankuji pouze na Benzinách nebo OMW, vždycky to nejlepší, co tam mají. Aditiva nepoužívám.
Auto mám rok, dovoz z DE, při koupi mělo 175 tkm.
Do té doby se měnil olej podle servisního plánu, já v pokračuji v LL 5W30, ale měním ho zhruba po 10 tkm.
Jezdím spíše delší trasy (>30km po okreskách nebo>200km po dálnicích), popojíždění po městě se koná jen minimálně.
Celkově jste potvrdil můj odhad, i když optimističtější zprávy ze světa mluví i o 350 tkm s původním DPF.
Někdo zase tvrdí, že hmotnost popílku naskakuje vzorcem podle najetých kilometrů. Takže skutečná hmotnost je irelevantní a auto prostě padne do nouzáku po překročení hranice, což by tady mělo být 70g, i když je filtr ještě v pohodě a mohl bych dalších 100 tkm fungovat.
to si nejsem uplne tak jisty.. kdyz se ucpava tak to jednotka pozna tak, ze se provadi mereni diferencniho tlaku na vstupu a vystupu z filtru... podle toho to vypocita, jak moc je zacpany.. a provadi regenerace.. ale mozna toho bude vice
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.