Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak je na tom můj DPF?

Od: strv1 odpovědí: 8 změna:

Zdravím, přikládám dnešní výpis z diagnostiky.
V jaké fázi života je můj DPF? Golf 1.6 TDI 2011, najeto 210 tkm.
Zatím zřejmě nikdy neproběhla vynucená regenerace v servisu.
Díky :)


Jak je na tom můj DPF?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Během dalších cca 60 000 km usilovně šetřete na nový DPF filtr, který stojí v originále cca 42-44 tisíc Kč.
Regenerace probíhá po 600-ti kilometrech, což je v pořádku.
Můžu mít otázku: v jaké síti pump tankujete a po kolika km měníte olej?
fik

DPF filtry se i repasují nebo prodává druhovýroba. Opravdu nacpat do chřtánu autorizovanému servisu přes 40 tisíc za jeden filtr se mi zdá hodně přitažený

strv1
hodnocení

Tankuji pouze na Benzinách nebo OMW, vždycky to nejlepší, co tam mají. Aditiva nepoužívám.
Auto mám rok, dovoz z DE, při koupi mělo 175 tkm.
Do té doby se měnil olej podle servisního plánu, já v pokračuji v LL 5W30, ale měním ho zhruba po 10 tkm.
Jezdím spíše delší trasy (>30km po okreskách nebo>200km po dálnicích), popojíždění po městě se koná jen minimálně.
Celkově jste potvrdil můj odhad, i když optimističtější zprávy ze světa mluví i o 350 tkm s původním DPF.

Díky za odpověď.Výměna oleje po 10tkm je jenom dobře. Ty kilometry jsou jen odhadní, je otázkou kolik gramů přibylo od koupě auta v těch 175tkm. Je opravdu možné, že filtr vydrží do 300tkm.
Obecně výdrž filtru závisí na více faktorech, lidé co se řídí osvědčenými radami lidí ze "staré školy" mají i ponpůl milionu filtry v pohodě, ba dokonce jejich zaplnění není ani 50%.
Obecně pozor na druhovýrobní filtry. Ne každý má takovou kapacitu (popela) jako originál.
Zkuste si zajet do diesel centra, kde vám jistě nabídnou levnější filtr.
strv1
hodnocení

Někdo zase tvrdí, že hmotnost popílku naskakuje vzorcem podle najetých kilometrů. Takže skutečná hmotnost je irelevantní a auto prostě padne do nouzáku po překročení hranice, což by tady mělo být 70g, i když je filtr ještě v pohodě a mohl bych dalších 100 tkm fungovat.

to si nejsem uplne tak jisty.. kdyz se ucpava tak to jednotka pozna tak, ze se provadi mereni diferencniho tlaku na vstupu a vystupu z filtru... podle toho to vypocita, jak moc je zacpany.. a provadi regenerace.. ale mozna toho bude vice

strv1

Senzory dif. tlaku by měly měřit hmotnost sazí, ne nespalitelného popílku...

Nestrašte ho tak. Nebude to tak horké. Mám u nás dost vzácný vůz, svého času nejvyšší model výrobce a originál filtr ve značkovém servisu 25 000 s prací, polský v jiném servisu za 10 000 s prací.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]