Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
mám Škoda octavia II 1.9 Tdi 77 kw r.v. 2004 a najeto kolem 240 tis km. Mám na autě jeden problém a zatím nikdo nebyl schopný mi říct co by to mohlo být. Při větší akceleraci mi začne jakoby vynechávat (,,škubat") v motoru a je nemožné předjet jiné vozidlo. Při plynulé a pomalé akceleraci je vše v pořádku, žádné cuknutí prostě nic. Toto se ovšem děje pouze při vysokých nebo hodně nízkých venkovních teplotách (30 °C plus nebo cca -10 °C a méně), ovšem né vždy, někdy je to i při takových teplotách v pořádku. Opravdu už si nevím rady.
Máte někdo nějaký nápad, co by to mohlo být?
Předem velice děkuji za odpovědi. Lukáš
Při diagnostice bohužel nikdo nic nezjistil. Doměnka je, že by to mohli být vstřiky, ale že mi to nezaručí. A na to, že je to bez záruky, se mi to zdá jako docela drahá sranda.
Pokud motor jde při pomalém přidávání normálně a při prudkém začne škubat, vypadá to na palivo. Najděte si přívod paliva z čerpadla. Teď nevím, jestli to má tandem. Prostě výstup paliva s tlakem 3 Bar na přívod do vstřikovačů. Tyto větve propojte malým palivovým filtrem na hadice. Na Superbu jde z nádrže podávacím čerpadlem nafta do tandemového čerpadla, z něj přes ohřívač do filtru a pak do vstřikovačů. Při výměně palivového filtru mi pořádně neutáhli celek filtru a už mi málem měnili vstřikovače v řáde desítek tisíc. Přitom to byla netěsnost palivového systém při opravě cca. 15 minut. Na diagnostice to vykazovalo výpadky paliva v určitých otáčkách. Také mi radili vyměnit těsnící O kroužky na vstřikovačích, měření komprese a další rady v řádech tisíců Kč.
Někdy je to strašná pitomost ale přijít na to stojí strašné peníze. Na nětěsnost přišel na internetové diskuzi jeden chlapík, kterému pro cukání opravdu vyměnili vstřikovače za nějakých 45000 Kč. Zpět už je nevzali.
Motor TDi má přetlak vzduchu a tedy rada fugasse je nesmysl.
Je to motor turbo a ten dostává vzduch pod přetlakem až 0,8 bar. Motor neškube díky vzduchu ale pro nedostatek paliva. Váš návrh demontovat vstřiky po jednom je teprve nesmysl, protože to nelze udělat.
proc pises takove voloviny kdyz ani nevis o jaky motor jde.. kdyby to vykuchal tak by maximaln mohl nechat napojeny el. ventil a nevim co by na tom zjistil.. kazdopadnezavada, ktera je jen obcas se hleda dost blbe.. muzou to delat i ty o-krouzky na vstricich, palivovy a vzduchovy filtr je meneny? jake jsou korekce na vstricich? jsou dobre serizene?...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.