Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škubání motoru při akceleraci

Od: lukascerny odpovědí: 11 změna:

Zdravím všechny,

mám Škoda octavia II 1.9 Tdi 77 kw r.v. 2004 a najeto kolem 240 tis km. Mám na autě jeden problém a zatím nikdo nebyl schopný mi říct co by to mohlo být. Při větší akceleraci mi začne jakoby vynechávat (,,škubat") v motoru a je nemožné předjet jiné vozidlo. Při plynulé a pomalé akceleraci je vše v pořádku, žádné cuknutí prostě nic. Toto se ovšem děje pouze při vysokých nebo hodně nízkých venkovních teplotách (30 °C plus nebo cca -10 °C a méně), ovšem né vždy, někdy je to i při takových teplotách v pořádku. Opravdu už si nevím rady.

Máte někdo nějaký nápad, co by to mohlo být?

Předem velice děkuji za odpovědi. Lukáš

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fugass*
hodnocení

0x
Nikdo ani s diagnostikou vám neporadil? Váha vzduchu...možností je dost. Možná jen přisává někde vzduch (za čidlem)
lukascerny
hodnocení

Při diagnostice bohužel nikdo nic nezjistil. Doměnka je, že by to mohli být vstřiky, ale že mi to nezaručí. A na to, že je to bez záruky, se mi to zdá jako docela drahá sranda.

fugass*
Někde vstřiky půjčit. Poutahujte všechny hadice na sání. I malá škvíra udělá hodně. Dostane se tam vzduch o kterém motor neví (neměří ho čidlo pokud je závada za čidlem) a při akceleraci když chce motor vzduchu víc, tak saje více falešného. Ale může to být řada dalších závad.

 

vanad1*
hodnocení

0x

Pokud motor jde při pomalém přidávání normálně a při prudkém začne škubat, vypadá to na palivo. Najděte si přívod paliva z čerpadla. Teď nevím, jestli to má tandem. Prostě výstup paliva s tlakem 3 Bar na přívod do vstřikovačů. Tyto větve propojte malým palivovým filtrem na hadice. Na Superbu jde z nádrže podávacím čerpadlem nafta do tandemového čerpadla, z něj přes ohřívač do filtru a pak do vstřikovačů. Při výměně palivového filtru mi pořádně neutáhli celek filtru a už mi málem měnili vstřikovače v řáde desítek tisíc. Přitom to byla netěsnost palivového systém při opravě cca. 15 minut. Na diagnostice to vykazovalo výpadky paliva v určitých otáčkách. Také mi radili vyměnit těsnící O kroužky na vstřikovačích, měření komprese a další rady v řádech tisíců Kč.

Někdy je to strašná pitomost ale přijít na to stojí strašné peníze. Na nětěsnost přišel na internetové diskuzi jeden chlapík, kterému pro cukání opravdu vyměnili vstřikovače za nějakých 45000 Kč. Zpět už je nevzali.

Motor TDi má přetlak vzduchu a tedy rada fugasse je nesmysl.

fugass*
Nesmysl možná, ale zkouška jestli někde přisává vzduch je zadarmo. Taky by mohl vyndat vstřiky po jednom, nechat je zapojené a uvidí při nastartování kolik který dává. Na 3 válce to poběží (jakžtakž).
lukascerny
hodnocení

Pánové děkuji Vám za tipy. Zkusím prověřit Vámi dané rady.

vanad1*
vanad1*

Je to motor turbo a ten dostává vzduch pod přetlakem až 0,8 bar. Motor neškube díky vzduchu ale pro nedostatek paliva. Váš návrh demontovat vstřiky po jednom je teprve nesmysl, protože to nelze udělat.

fugass*
Nelze to proč, jsou v liště?

proc pises takove voloviny kdyz ani nevis o jaky motor jde.. kdyby to vykuchal tak by maximaln mohl nechat napojeny el. ventil a nevim co by na tom zjistil.. kazdopadnezavada, ktera je jen obcas se hleda dost blbe.. muzou to delat i ty o-krouzky na vstricich, palivovy a vzduchovy filtr je meneny? jake jsou korekce na vstricich? jsou dobre serizene?...

vanad1*

Je to diesel, který má jiný způsob vstřikování paliva než benzín. V tom je ten háček.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]