Nejste přihlášen/a.
proč se musí šrouby kol povolit dokud je kolo ješte na zemi a pak zase utáhnout silou až když je kolo na zemi?
Nemůže se to vše odehrát když je kolo v luftě?
Má to víc důvodů,když měníš kola na heveru tak při povolování potřebuješ velkou sílu,když budeš mít kolo zvednutý,je velké riziko že pohneš s celým autem a auto ti s heveru slítne-a skončí to při nejlepším poškozeným prahem. Další důvod je samotné povolení,zadní kola pokud máš funkční ručn brzdu si zabrzdíš a nebudou se ti protáčet,ale přední i přes zařazenou rychlost se protočí buď na spojce nebo otočíš klidně celým motorem. Utažení jsou stejné důvody,opět bezpečnost a praktičnost.
Když mám auto na sloupovém zvedáku tak tam je to něco jinýho,kola si povolím až ve vzduchu pelouchem(vzduchová pistole) a ve vzduchu je zase nasadím a pelouchem lehce dotáhnu. Konečné dotažení ale taky provádím až na zemi momentovým klíčem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.