Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Skutr během jízdy, přestal táhnout

Od: martinskuta odpovědí: 6 změna:

Prosím o radu. Mám skutr - Honda X8R-S. Jel jsem z práce na skutru a během jízdy přestal táhnout. Tak jsem ubral plyn, jelikož jsem jel trochu rychleji a dokodrcal se naštěstí až domu, ale musel jsem jet opravdu tak na čtvrt plynu a do kopce jsem tak, tak vyjel. Chvílema to jakoby mělo snahu, chytnou druhý dech, ale při přidání plynu to opět dusilo. Doma jsem zkoušel nastartovat, to bylo v pohodě na volnoběh, ale prostě při akceleraci to jakoby dusí. Jsem přez motorky naprostý laik, ale vzduchový filtr je čistý a ještě mně tak napadlo, že jsem doléval benzín z kanystru až po víčko nádrže, tak jestli se nemohla dostat do trysky v karburátoru nějaká nečistota? Ale nevím, která tryska by to mohla být? Nechci něco vyšroubovat a zadělat si na další problém. Nebo svíčka? ...prosím! Poradte, kdo máte nějaké zkušenosti. Děkuji za případné odpovědi.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mkat*
hodnocení

0x

Mohla by byť pripchatá odvzdušnovacia dierka na nádrži.Skúste otvoriť nádrž,a znovu zavrieť.Či sa to nezlepší.

vanad1*

Nádrž se pro takovou zkoušku nazavírá ale jen zajistí, aby benzín netekl ven. Pokud to pojede normálně, nevyrovnávají se vám tlaky nad hladinou a pak je problém s víčkem. Pokud to pojede pořád blbě a skůtr je běžný bez vstřikování, pak musíte najít hlavní trysku a tu vyčistit. Pozor na poškození otvoru v trysce při čištění. Musíte si ji vyhledat v manuálu.

martinskuta
hodnocení