Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu. Mám skutr - Honda X8R-S. Jel jsem z práce na skutru a během jízdy přestal táhnout. Tak jsem ubral plyn, jelikož jsem jel trochu rychleji a dokodrcal se naštěstí až domu, ale musel jsem jet opravdu tak na čtvrt plynu a do kopce jsem tak, tak vyjel. Chvílema to jakoby mělo snahu, chytnou druhý dech, ale při přidání plynu to opět dusilo. Doma jsem zkoušel nastartovat, to bylo v pohodě na volnoběh, ale prostě při akceleraci to jakoby dusí. Jsem přez motorky naprostý laik, ale vzduchový filtr je čistý a ještě mně tak napadlo, že jsem doléval benzín z kanystru až po víčko nádrže, tak jestli se nemohla dostat do trysky v karburátoru nějaká nečistota? Ale nevím, která tryska by to mohla být? Nechci něco vyšroubovat a zadělat si na další problém. Nebo svíčka? ...prosím! Poradte, kdo máte nějaké zkušenosti. Děkuji za případné odpovědi.
Mohla by byť pripchatá odvzdušnovacia dierka na nádrži.Skúste otvoriť nádrž,a znovu zavrieť.Či sa to nezlepší.
Nádrž se pro takovou zkoušku nazavírá ale jen zajistí, aby benzín netekl ven. Pokud to pojede normálně, nevyrovnávají se vám tlaky nad hladinou a pak je problém s víčkem. Pokud to pojede pořád blbě a skůtr je běžný bez vstřikování, pak musíte najít hlavní trysku a tu vyčistit. Pozor na poškození otvoru v trysce při čištění. Musíte si ji vyhledat v manuálu.
...tak jsem se šel podívat na ten skutr a otevřel jsem nadrž a víčko je v pohodě. ,,Dýchá". Pak jsem šel ještě jednou na vzduchový filtr a zdá se mi, že ta závada bude u karburátoru. Ono totiž, když jsem ho nedávno čistil , shodil jsem ho ze sání karburátoru a byl úplně suchý. Ted jsem ho shodil a v to gumové kolínko, co je na něm ten filtr, bylo uvnitř úplně mokré od benzínu i v tom hrdle byl vidět a cítit benzín. To by nemělo, že? Nevíte, čím to může být?