Nejste přihlášen/a.
Dnešní celoprotektory jsou jinde než dřív když se navařil jenom běhoun který pak často odletěl. Za mě klidně. Na pracovních autech to používáme na všech a nejsou s tím problémy. Sjede se to všechno skoro stejně rychle a kupovat kvůli tomu prémiovku aby se na tom najelo o 5 tisíc km víc je kravina. Docela hodně mě překvapili i čínský pneumatiky farroad,pneumatika s cenou 2/3 a byl jsem úplně zaraženej jak jsou tichý a jak pěkně drží. I podle těch eurocedulek mají celkem dobré parametry. Jestli nebude do 10 tisíc km po nich tak bych klidně doporučil i je.
Je celkem jedno jestli budeš mít celoprotektory,nebo číňany nebo nějaký levný pneumatiky. Musíš na to hlavně myslet a nechtít po nich výkony jako po závodních pneumatikách-zkrátka jezdit s mozkem
Protektory na autě - jedině na cesty po polních cestách nebo na horách... případně na cestu z domu na poštu a do školky - pokud cesta není víc než 300 metrů.
Poslouchat ten hluk celou cestu na dovolenou bych nezvládl. Raději bych si koupil bazarové mírně jeté značkové než protektory...
Osobně však na pneu nešetřím - pneu, brzdy a palivo kupuju co nejkvalitnější - na ostatním ušetřit můžu.
Protektory rozhodně špatný nejsou, ale ne vżdy se vyplatí. Třeba na Felicii stojí protektor typuju 700kč, nová kleber, sava, barum cca 850kč, tam to nemá smysl lea na nějakou exotiku může být rozdíl i dvojnásobný. A třeba na kamionu je protektorování samozřejmost, tam životnost pláště končí zpravidla až výbuchem (nadsázka). Myslim si, ale že protektorovaná pneu nenajede steně jako nová, bude hůře vyvážená, takže bude disk obouchanej zinkem dokola a jízdní vlastnosti nebudou taky jak u nový. Navíc je tam stále to malé riziko, že jim při protektorování uniklo nějaké poškození pletení z minulosti.
Záleží kdo to protetoruje,najede klidně i víc než nová a těch závaží tam taky nějak výrazně víc nepadá než na nový. Jezdí ke mě na přezouvání 4 dodávky z jedné malé spediční firmy. A jak protektor,tak nová pneu jim vydrží téměř totožně. Říkají že jediný čeho si všimli je že je to oproti novým pneu o kapku hlučnější,jinak vůbec nic. Nikdy se nestal nějaký vážný defekt,nebo natožpak aby to třeba explodovalo. Když ke mě jezdí pro pneumatiky na protektorování,velmi důkladně si je prohlížejí. Jak je na nich sebemenší poškození,tak je nevezmou. Dokonce na to mají i takovou mašinku,asi něco na bázi ultrazvuku,kterým to projedou jestli není nějaká vážná neviditelná vada uvnitř
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.