Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Peugeot 207 hlásí závadu motoru-francouzsky

Od: dolby* odpovědí: 13 změna:
Dobrý den, svítí mi kontrolka závada motoru a píše mi to:Système antipollution défaillantPodle překladače je to :systém proti znečištění slábnoucí.Což bych chápala jako že je třeba vyměnit vzduchový a nebo palivový filtr.Neví někdo o co se přesně jedná?Děkuji

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Vzduchovy filtr urcite auto nepozna , tam nejsou cidla a palivovy? To urcite ne.
Je to proste zavada na motoru a je treba jit do servisu , auto napichnout na diagnostiku a vycist chyby a pak resit co dal.

 

prazskejpepik*
hodnocení

0x

já bych to spíš viděl na problém s FAP pokud máte HDI. měla by u toho svítit i kontrolka motoru, systém řízení emisí. takže do servisu

dolby*
hodnocení

Ano,kontrolka motoru svítí a HDI mám.

 

dolby*
hodnocení

A dá se s tím jezdit a nebo raději ne?

Potřebuji tento týden s dětma po doktorech a bez auta jsem na vesnici jako bez rukou.

prazskejpepik*

koukněte na Peugeot fóra, tam o tom něco píšou, ale servis Vás zřejmě nemine a když vyrazíte hned (určitě tam dojedete), tak stihnete ještě to ostatní :)

proto mám raději benzín.motor

Diesel motor neni spatny , ale ne ty nove eko motory s ekokur**tkama. Hlavne diesel je na dalnice a dlouhe trasy. A ne kratke cesty.
Jinak radeji at benzin mi zere 8l nez 5,5l dieslu , kdy mi odejdou vstriky , dvouhmota , turbo , egr , dpf a zaplatim to co za benzin navic za 5roku :)
prazskejpepik*

tak každý to má jinak spočítané. já jezdím na LPG

Ano kazdy to ma jinak spocitane , ja co kazdy den jsem v podzemnich garazich o OVE , ktomu zvysena teplota spalovani , ochazi driv motor , podpalene ventily , neni kde dat rezervni gumu , jine svicky , olej se ma menit driv , spatna kvalita LPG na cerpackach , mensi dojezd (pokud nechci mit v kufru valec jak pro cloveka) ...

Kazde ma sve plus a minus.

Hdi neni moc motor na jezdeni po doktorech , kdy se nevypaluje filtr pevnych castic. Je spis na dalnice.
Ktomu zatim to pojezdi , pak uz ale auto nepojede , azbse filtr ucpe uplne.
Kdyz bude stesti pujde udelat regeneraci filtru , kdyz ne tak vymontovat a zkusit ho procistit a kdyz uz tez ne tak jedine novy filtr. Je to proste soucast ekologie a je to takzvane dalsi ekokur**tko. Jinak novy filtr stoji kolem 6-7tisic.
Ale napojit na diagnostiku to chce , mohlo odejit toho vice , treba i egr ventil. Taktez rad odchazi , cena opet kolem 6ti tisic.
doplněno 27.03.17 11:32:

Felina se oproti ekodieslum neda srovnavat.

dolby*
hodnocení

Já měla před tím Felinu a v pohodě.

Tohle je r.v. 2007 ,tak už má něco najeto. Měl by mít teda nějakých 140 tisíc. Aspoň to teda ukazuje .Předemnou ho měl nějaký důchodce. A ja toho také moc nenajezdim.

Uhnala jsem známého a odpoledne jedu na diagnostiku. Tak dám vědět jak jsem dopadla.Doufám že to nebude raketa.

 

hodnocení

0x

No ono to píše to, že ten systém má poruchu. Nějakou vadu, přestalo to fungovat. Neznamená to "slábnoucí". Takže to nechat vyměnit, nebo opravit.

 

xenofob
hodnocení

0x

přidává se tam aditivum? Myslím k tomu DPF filtru...

Jinak filtr opevných částic je časovaní bomba, za první vyčištění dáte 6-8 tisíc, vydrží to několik tisíc km a pak se závada objeví znovu, následuje výměna fltru za 20 - 30 tis a víc Kč

vyměnil bych to za benziňák

 

dolby*
hodnocení

Tak je to prý ten EGR ventil. Nebo jak to přesně je.

Prý bude třeba stačit jen vyčistit. To se uvidí po neděli.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]