Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupil jsem nově vyrobené korkové lamely na jawa 23 mustang - takové ty stříbrné a nedávno jsem zaslechl že jsou nekvalitní a že můžou zadřít ložiska těma šponama atd. Je to pravda? Případně můžu ty korky vycvakat a dát do těch původních?
To neznám ,ale korkové lamely se jen tak nevyckvatávají a zacvakávají.
Normální je povařit v horké vodě, aby změkly pak se rovnoměrně nasadí do mřížky a počká se až vyschnou.
Poté se na sklo položí brusný papír a obě strany se obrousí do roviny na požadovanou výšku.
Nějak si ty opravy pletete s výměnou komponentů v PC.Tak to nefunguje - vycvakat a nacvakat ![]()
![]()
![]()
Je to tak, jak píší přede mnou. Ovšem nevím, jaké lamely sis koupil, nemám křišťálovou kouli, nevím, zda jsou kvalitní nebo ne. Ale předpokládám, že jsi koupil dvě spojková kola s korkovými špalíky přímo z výroby, když je to typ 23, je tam dvoulamelová spojka, takto se to prodávalo, když jsem ještě na pionýru jezdil (na starších jednomístných typech s jednolamelovou spojkou se měnily špalíky a kolo zůstávalo). Předpokládejme, že ta nová kola nejsou špatná, z výroby budou korky jistě usazeny přesněji než se dá doma udělat. Korky nasucho nevycvakáš ani kdybys chtěl, to bys je poškodil, ne-li zničil. To bys musel povařit kola, vytáhnout korky a vsadit do starých kol (tam už nebudeš mít skoro žádnou rezervu na případné obroušení nerovností), i tak korky s největší pravděpodobností poškodíš... Pokud není příliš vytahaný primární řetěz, nedělal bych to, použil bych ta nová kola, jak jsou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.