Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,dneska jsem si všim prasklinky na předním skle,je velká asi 2 cm a je až nahoře na levé straně skla,někde jsem se dočetl,že existují nato nějaké sady na spravení,máte stím nějaké zkuššnosti?něbo to nechat opravit v servisu?a jakou dyžtak značku té sady na opravu.Moc děkuju.
Sady existují, ale praktickou zkušenost nemám. Ač přípravek na opravu čelního skla v práci prodáváme, necháváme poškozená skla na služebních vozech měnit na pojistku, což je trochu vypovídající. Ne každá vada se totiž dá nebo smí opravovat. Citace z odkazu: Nedoporučuje se na opravy závažnějších - hvězdicovitých - poškozenínebo dlouhých trhlin.
Odkaz na přípravel Loctite zde.
pro totak ... svěřil jsem odborníkům, (cena cca do 1 tis. Kč), výsledek stejný (prasklina se dál nešíří, kráter po kamínku zalitý dokonale, pavoučí nohy jsou viditelné - rozměr cca 13 mm , na STK bylo řečeno, že do cca 15-17 mm ( nepamatuji přesně) se neřeší. Prasklina je v horní části stíraného pole. Závada není zapsána v protokolu, snad při příští prohlídce na stk opět projde - pokud se nezmění podmínky, nebo názor technika. Některé firmy opravu skla v zorném poli odmítaly ( nabídka oprav - na webu), jiné nabízely "certifikát" , který má údajně vyloučit problém při prohlídce na STK ( "certifikát jsem neměl, nikdo ode mne žádný doklad o opravě nežádal).
...výsledek opravy mne nemile překvapil, naivně jsem věřil tomu, co firmy uváděly v nabídce ( něco ve smyslu : - optické vlastnosti skla se po opravě nemění, poškození pak není okem patrné. Opak je pravdou ).
Má tu někdo jako fyzická osoba zkušenost s výměnou čelního skla na havarijku?
Zajímá mě: zda mi kvůli tomu pak nezvednou pojistku? Mám 5k spoluúčast, ta se asi na skla nevztahuje ne? Děkuju.