Nejste přihlášen/a.
Zdravim.rec bude o Hyundai í 20 / r.v.12 / 63 kw normalni otacky po nastartovani studeneho motoru 1000 po zahrati 800.
jenomze auto po nastartovani hned 1500 a ty se pomalu zvedaji normalne se rozjedu pri prerazovani (uvolneni spojky otacky lezou nahoro 2000 +)pri dvojce se snizi potom uz razeni jde rychle a cirka po 200-300 metrech otacky po vyslapnuti v normalu.
A tedkom to hlavni.nedela to pravidelne po delsim pozorovani to nastava pri odstaveni auta na dobu cca 2hod.Pri minusovych teplotach po 2 hodinach rozjez d take v pohode.Rano do prace a po 8 hodinach zpet zase v pohode.Bezny nakup cca 0,5 hodky take zaden problem.
podle me to bude nejake cidlo spojene z merenim teploty,ale to by pouze mely byt otacky v rozmezi sytice tedy kolem 1000
dekuji za nazory
Máte 4-5 ročné auto prešpikované elektronikou.Bez diagnostiky to bude len hádanie prečo riadiaca jednotka dvíha otáčky.
prosimte mohl bys trochu osvetlit co je mysleno pod tim nastavit klapku.
Samosebou klapku jsem mel vyndanou v unoru nebyla nijak spinava,ale kdyz uz byla venku tak jsem ji umyl v tech.benzinu.ale to nastavovani mi neni jasne .nejsem zadny automechanik ale klapku s duvodu vycisteni jsem mel vyndanou i u fiatu a fordu pak nasledna montaz a zaden problem.dokonce na fiata jsem prines klapku z vrakace nasadil a jezdil jedna basen.
dik ,postup je shodny vicemene tak jak je nafocen i jak jsem postupoval ja.Tam neni co poplest.Az na ten zaver,v mem domacim prostredi nemam tuhle moznost,Ale v clanku dfens-cz.com/... je tam moc kecu kolem .Me zajima hlavne cast RESET.Je tam uvedeno ze po odpojeni baterie se ma dodrzet urcity postup.To vzdy dodrzuji.Mozna je to troch rozhazene za posledni mesic jsem to delal 2x .poprve vydechla puvodni baterie.oreginal podle data 5 roku + 4 mesice pochybuji ze ji nekdo kdy preventivne dobil.aute jenom zacvakalo a nic.Tek ze prehozeni jine baterky vyzkoseni vse funguje vraceni baterky a na druhy den jsem dovezl novou.No a tedkom pred tydnem vymena cidla teploty .Baterie prekazela jeji demontaz usnadnila praci.A pak je tam take uvedeno pokud je klapka cista a neni braneno v jejim uhlu otevirani atd.Tak ze nastavovani ani neni treba protoze R.J. neprepsala hodnoty.Nevim jestli je to pravda ,jenom tohle co jsem precet
zajimal by me tvuj nazor.jiz vsechno doporucene jsem udelal.Ale napadla me jedna vec.Pokud to bude blbost tak to hod za hlavu.Do skrtici klapky jde podle mne asi odvetrani palivove nadrze.V potrubi je sice el.ventil ktery ridi asi ridici jednotka.Co kdy by ten ventil byl v urcite chvili otevren kdy nema byt.
ciste teoreticky mohl bych vyvod z skrtici klapky zaslepit a hadicku odvetrani vyvest pod motor.Muze se neco stat?
Hladal bych hlavně falešný vzduch - sání, podtlaky. Tepelnou roztažností se může měnit velikost netěsnosti kterou přisává... Hledání pomůže cigaretový kouř.
ten falesny vduch bych mohl vyzkouset ,ale tedkom kdy? Asi prave tehdy kdyz se zvednou otacky jinac to asi nema smysl.
tak me napadlo ten falesny vzduch by musel byt prisavan pouze v miste styku klapky z motorem.? pred klapkou to vliv asi nemuze met.
Ale kdy bych mel hledat podtlak?
tak ze falesny vzduch jsem neobjevil,akorat jsem prisel na to ze kdyz po nastartovani mam otacky 1500 tak staci vypnout motor a znovu natocit a hned je 1000. Ale co ma na to vliv?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.