Nejste přihlášen/a.
Zdravím, otočit se jistě můžete. Je spousta řidičů, co se chová jako ředitelé zeměkoule a dělají si co chtějí.
Ale také existují pravidla silničního provozu, která by měla usnadnit přežití na veřejných komunikacích. Každá značka, ať svislá nebo vodorovná , má svůj význam a kdo není sobecké prase, které vidí jenom sebe, tak by se jimi měl řídit. Opomenu vyjímky, kdy žnačka je na sporném místě.
Dvojtá čára se většinou dává tam, kde je větší provoz, nebo rizikovější místa.
Co kdyby jste se třeba zeptala, jestli vyváží ušetření jízdy o cca x set metrů riziko, že to zrovna do vás někdo napere a třeba někoho zraníte/zabijete?!
proč dáváte špatnou radu a ještě s komentářem?
Zdravím, otočit se jistě můžete
vykuku, opravdu jsem nepochopil, ale nejsem sám.
Vy píšete, že se může otočit, ale to je špatně. Je spousta řidičů, Vy určitě taky, že nezná přesně zákony, 361/2000, 168/1999, 56/2001 a spoustu dalších které musí řidič znát.
Proto se tazatel zeptal a dostane se mu špatné, nebo lživé odpovědi.
to si nemyslim, že dávám špatnou radu. asi jste nepochopil vyznění celé odpovědi na dotaz.
dobrý řidič se řídí zákonem (vyhláškou). hovada se přece můžou otočit třeba i na přechodu a pozabíjet tam lidi (jako v HK před lety)
jen jsem napsal malou úvahu, aby se pisatelka nad sebou zamyslela, když už asi v autoškole chrápala a testy si asi koupila, že se ptá na tohle.
ohledně bodů jsem neodpovídal, protože nevím, za co se kolik bere, protože já jezdím podle vyhlášky a né podle toho, kolik mi zbývá bodů.
Jak kde, na př. když je to na silnici pro motorová vozidla, - couvání a otáčení - 7 bodů, ve spr. říz. 5-10 tis., a zák. činnosti až na 1 rok
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.