Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Servořízení u fabie1

Od: nicol* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, potřebovala bych poradit začala mi blikat kontrolka servo řízení a tuhnout volant cca před 14ti dny to už jen svítí a uplně zatuhnul volant.Měnila jsem servo olej i jsem to vyčistila byla jsem u mechanika na diagnostice a ten se spojil se vším jen né se servo řízením já si myslela,že to buse snímač volantu,ale on říka,že si myslí,že j to čerpadlo,ale že si není jist nemáte stím někdo zkušenost? Budu ráda za jakou koliv radu a ještě taková malá pod otázečka je lepší čerpadlo koyo nebo trw? děkuji Nicol

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 03. 03. 2017 19:29:14
! Pravidlo Z6: je zakázáno pokládat stejnou otázku vícekrát po sobě.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

repkin*
hodnocení

0x

mě to dělala baterka

čerpadlo musíte mít stejné, jaké tam máte, ona totiž celá konzole řízení je buďto koyo nebo TRW, pozná se to podle barvy víčka nádobky se servo kapalinou, šedá bývá koyo, zelená trw

nicol*
hodnocení

Baterku jsem novou taky koupila ano v pondeli zjistím jake cerpadlo tam mám jen mi mechanik říkal,že je lepší trw a ,že kdybych tam měla koyo tak at si to nechám přestavět,ale to stojí cca 15tisíc tak proto se ptám... A myslíte,že to může byt tím čerpadlem když se to nechtělo spojit s diagnostikou?

lll*
hodnocení

0x

Muže to dělat pojistka, která je pod krytem na baterii, provozem se mechanicky unaví a uviklá, uprostřet je pak vlasová trhlinka. Neni zač.

nicol*
hodnocení

Tu jsem také kontrolovala děkuji

hodnocení

0x

Tak to bude asi fakt to čerpadlo.Doufám že v servu byl správný olej?Po kolika letech,jste měnila olej v servu?Ještě bych vyčistil konektory co jsou napojený na čerpadle.Nebo může být přerušený nějaký káblík co jde do čerpadla.

nicol*
hodnocení

Auto jsem koupila cca 4-5 měsíců zpátky takže nevím kdy byl měněn předemnou

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma servo olej