Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Velký nájezd kilometrů

Od: veromat odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaký máte názor na odkup ojetého auta, které má najeto 195 tis. km (nafta), ale zas je pouze 4 roky staré a stále ještě rok v záruce, poctivě servisované. Předem děkuji. M.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Nevím,kilometrům a tomu že je poctivě servisované bych nevěřil.Raději než-li se spoléhat na "potivý servis a nájezd km" bych si prošel celkový stav auta.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Jako vsude , delat pravidelne servisy a auto pojezdi.

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Tak pokud to není nějaký "downsize" motor s tříválcem, ale větší robustní motor, tak ten nájezd nic katastrofálního není.

A ještě při pravidelném servisu...To auto může vydržet dalších mnoho desítek tisíc km.

 

albatros498022*
hodnocení

0x

To je akorák zaketý diesel v pohodě.

 

hodnocení

0x
avatar promon

No, velký nájezd - to je relativní. 200 tkm ujedu tak za cca 3 roky. Pro mě je většinou velký nájezd tak od 400 - 500 tkm, zatím takovou porci nezvládl Renault Megan s dCi, no a Fabia s HTP.

Takže jestli jde o dobře servisovaný vůz a má servisku proč ne- nemusí jít o špatné auto Doporučuji však zkontrolovat intervaly výměn oleje, někdy mění olej i po 30tkm a to se na motoru podepíše víc, než ujetých dvěstětisíc

mot
pokud je to auto z operativniho leasingu,tak na budou kontroly presne dle servisnich intervalu, tj u dieslu tech 30tis

 

xxxxxxxxxxxxx
hodnocení

0x

čekají Vás investice, první se vysype spojka a dvouhmotnostní setrvačník, pak turbo, pak brzdy...pak převodovka...pak přeskočí rozvodový řetěz a budete investovat do rozsáhlé opravy motoru, případně motor shánět na vrakáči...mezitím budete ještě měnit různá čidla, zakarbonovaný motor s výměnným intervalem oleje po 30 tis km bude mít neustálé nějaké problémy s volnoběhem, otáčkami atd...

Když už do toho nasypete majlant, ucoe se filtr pevných částic, v servisu zjistí že už byl jednou repasovánm proto bude nutné koupit nový...cc 20 tisíc + práce servisu

ale pokud je auto červené, nelze vyloučit že bude ještě několik stotisíc km spolehlivě sloužit...kdo ví...

volejte věštci

ovczaak*

hodně x /nechce se mi to počítat/,vy musíte mít strašnou smůlu na ojetá auta. všechna má auta jsem kupoval s nájezdem kolem 200tkm a vždy splnila,co jsem od nich čekal, vaše vyjmenované problémy jsem nezažil. i když připouštím,že současné vozy takové křápy jsou. v tom případě nový vůz nechci... octa 1,9tdi - najela dalších 200tkm,než jsem ji prodal,rozvody jsem nedělal. před ní toledo,to samé. vento taktéž. /měl jsem tři/. z těch aut jsem dělal taxíky,jezdily jen s nejnutnější údržbou. takže auto s 200tkm považuji za zajeté,ne za vrak za hranicí životnosti...

wygihurupy

Ale tady se řeší 4 roky stará ojetina. Ne skoro 20let staré auto, které nemohlo mít problém s filtrem pevných částic atd. protože je prostě nemělo.

A dnešní auta jsou opravdu daleko více poruchová, protože jsou daleko složitější a také komponenty jsou daleko více zatěžovány.

Takže tvé zkušenosti jsou bezpředmětné.

ovczaak*

to je fakt,filtr pevných částic,dvojhmotu atd. jsem na autě nikdy nepotkal. a jak to čtu,jsem tomu rád.zlaté mé staré plečky,které prostě jely a nic po mně nechtěly.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]