Nejste přihlášen/a.
No je to takový traktor Motor když se o něj dobře stará vydrží hodně.ALE zehnat nezhnilý kousek bude kumšt.Navíc tam trpí náprava(silenbloky,čepy..),ten motor je na ni těžký.Nevím kolik má to vaše auto Kw ale po přesednutí do tohoto se vám bude zdát že rychlejc to půjde pěšky
No SDI je samo lepší volba ale pojízdnou felcku po STK na doježdění 2 roky sežene +-15000 Kč ale pojizdnou fábku od 40000 o kvalitě nemluvím
Když už auto máte, tak nevidím důvod kupovat a živit další auto.
Motor jako takový byl možná nesmrtelný, ale nikoliv vstřikovací čerpadlo Lucas. Jeho chatrnost nejlépe dokládá fakt, že výrobce předepisoval výměnu motorového oleje každých 7500 km. Některé Feldy to mají dodatečně vyměněné za spolehlivější Bosch. Diesel je na Feldu hodně těžký, což snižovalo životnost nejen náprav, ale i samotné karoserie, výrobce se to snažil zmírnit instalací rozpěrné tyče do motorového prostoru. Sehnat zachovalý kus je dnes asi nemožné. A ani to nedává smysl, jelikož kvůli nepřímému vstřikování to ani není nějak úsporné.
To byl takový blud který mezi lidma dlouho letěl že s 1,9 víc trpí nápravy a karoserie. Ten motor je od 1,3 těžší o 50 kilo. To mi chceš říct že když bude feldu místo 50 kilový blondýny řídit pořádný pořízek tak že bude daleko rychleji odcházet náprava?.
Jak souvisí výměna oleje se vstřikovacím čerpadlem? Ano čerpadlo je proti rotačce bosch víc nespolehlivé,ale zase to taky není taková hrůza,dneska jsou už vymyšleny daleko méně spolehlivější a o hodně dražší EKOsystémy.
S 1,9 jsme v práci s pick-upem jezdili za 4,5 litru,což si myslím že špatná hodnota není
Motor 50 kg ... k tomu přidej těžší spojku, převodovku, poloosy, posilovač řízení. Oficiálně to bylo 60 kg navíc, přičemž vzhledem k tomu, že většina přidané hmotnosti byla před přední nápravou, tak zatížení přední nápravy bylo ještě o dalších 5 kg vyšší, čili přední náprava byla zatížena 65 kg navíc. Řidič sedí zhruba mezi nápravami, takže tu přední nápravu zase tolik nezatíží.
U toho čerpadla jsem se spletl, to je asi mazáno palivem, ale něco v tom servisní plánu kvůli němu bylo, častější výměna palivového filtru nebo něco takového. A nebylo povoleno využívat bionaftu nebo směsnou naftu.
Spotřeba samozřejmě závisí na stylu jízdy. Na těch 4,5 litru jste se museli hodně snažit.
Díval jsem se na spritmonitor a Felda 1.9d tam má průměr 5,9 litru. Fabia 1.9 SDI tam má průměr 4,9, čili o litr nižší.
Nevím ale nějak jsme to nepozorovali,u pick-upa 1,9 ,co ještě jezdil věčně naloženej vydržela náprava téměř stejně co na mojí 1,3. Tlumiče vydržely od novoty 140 tisíc na předku a téměř to stejný na zadku,zavěšení ramen,čepy,pružiny taky neodcházeli nijak enormě rychleji než na klasické feldě 1,3.
Možná to bylo taky tím,že když jsme na tom nějakou opravu dělali,koupili jsme na to zase originál díly. Když si představím nějakou bandu dělníků s dohuntovanou naftovou feldou,na který když něco upadne tak tam narvou ten nejhorší šunt z číny,tak pak je možný že to mnohem rychleji odchází
Klidně,ten motor je nesmrtelný. Pokud nevychytáš kousek po nějakých dělnících který má najeto milion kilometrů tak bude jezdit. Hlavně se dívej po kousku bez koroze,což je u tý 1,9 právě trošku problematičtějí,poněvadž kousek který si koupil pepík z horní dolní a najezdil s tím prd tak to jsou většinou benzínové. Naftové feldy si kupovali spíš lidi nebo firmy co s tím jezdili víc Ale myslím že taky půjde ještě celkem pěkná sehnat
Já tuto feldu měl, tehdy jsem narazil na pěknou, vyvařenou a když jsem si prodával, motor měl 320 000Km a byl jak nový. Jezdila na bionaftu, řepkáč z kauflandu, kerosin..., naftu jsem do toho lil fakt jen sporadicky :D a pořád jezdila a spolehlivě. Nicméně jestli ti můžu doporučit dobrý přibližovátko, tak starý Seat Ibiza 1.9 D, je to ten stejný motor, ale čerpadlo má bosch. Tohle fakt nezničíš a jezdí ještě úsprněji jak felicie, dá se i za 4l/100. Pěknýho seženeš za 20 000Kč. Třeba tady jeden je na sbazaru, ale podezřele levný, ber to jako ilustrační inzerát.
Felicie už je staré auto, je to zkrátku už křáp, takže nákup bych nějak neprožíval .. cenou bude tak do 10tis. Pokud se nerozpadá, startuje za tepla i za studena tak to kupte- pokud chcete.
K takovýmhle nákupům už bych prostě přistupoval takto pragmaticky - stojí to pár korun, pokud se to rozbije, jsem do toho ochoten zainvestovat například do 3tis. Kč, pokud to bude víc prostě se toho zbavím a je po problému.
Takovéto auto, nemá cenu dlouze vybírat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.