Špatný studený start

Od: Datum: 07.02.17 06:26 odpovědí: 7 změna: 07.02.17 21:01
Dobrý den všem. Chtěl bych se vás zeptat, nevíte čím to může být, že mi auto dost dlouho startuje, když mám studený motor? Žhavicí svíčky jsem měnil před týdnem (Bosch). Když otočím klíčkem, tak než to nastartuje, to trvá přibližně tak 5 vteřin, než to chytne. Může to být třeba špatným startérem, nebo baterkou? Podotýkám točí ostošest. Děkuji všem za případnou radu. Auto: Ford Focus 1.8 TDDi 1999
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.02.17 08:30
avatar

Zdravím,

může to být špatné podávací čerpadlo, špatné vstřiky, špatné vysokotlaké čerpadlo, špatné tlaky ve válcích... Zrovna baterie nebo startér v tom budou nevině, pokud to točí "ostošest"...

Těžko se to bude odhadovat. Tohle bude chtít asi diagnostiku servisu. Zkušenější člověk by mohl poznat, pokud se na auto osobně podívá. Takto je těžké říct co je špatně...

Kouří to, po tu dobu co startujete? Jak motor běží po startu? Cuká se? Jiné problémy s autem jste nezaznamenal?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.02.17 09:06
Žádné jiné problémy jsem nezaznamenal, jenom ten první start. Druhý start, i když ještě motor není ohřátý, probíhá naprosto v pořádku. Žádné cukání, ani kouření. Asi to bude na tu diagnostiku, jak píšete.
Datum: 07.02.17 09:33
avatar

Hned po tom co nastartujete, bych zkusil vypnout motor, počkal tak minutu a zkusil nastartovat znovu. Pokud bude druhý start v pořádku, napovídalo by to, že nejde hned nafta do motoru. To by potom mohlo být špatné podávací čerpadlo, nebo netěsnost v palivovém vedení. Odpovídalo by to dlouhému prvnímu startu a potom další už v pořádku. Navíc i pokud nekouří = nespaluje naftu... Přes noc se palivo gravitací vrátí z potrubí do nádrže a ráno zase trvá, než si ho motor nasaje...

Pokud by byly špatné žhavící svíčky nebo vstřiky, kouřilo by to při startu a cukalo bezprostředně po něm. Minimálně do mírného ohřátí.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.02.17 16:46
avatar

5 sekund než chytne dehet v mrazu? nevím ale nepřijde mi to dlouho!Točíte až po dožhavení nebo hned po zhasnutí kontrolky žhavení?


doplněno 07.02.17 17:53:

Takže to shrnu-vy točíte ihned po zhasnutí kontrolky kdy se ještě motor dožhavujíe-teprve pak jak vypne relé se má točit ,zkuste to příště.Ale těch 5 sekund je velmi dobrý čas !Mnohdy dehty točí daleko déle !Jo a ještě pokud v létě ihned tak je pak normální že v zimě to trvá déle,min.o žhavení

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.02.17 17:06
Točím hned po zhasnutí kontrolky. Mě to přijde divný, protože nikdy předtím jsem tak dlouho "točit" nemusel. Takový prostě divný start, točí točí jakoby naprázdno, pak chytá chytá a nakonec chytne. Vtipný popis, že.
Datum: 07.02.17 17:57
avatar

A žhavení funguje, předpokládám. Tím nemyslím samotné žhaviče, které jsou nové, ale třeba jestli bylo při výměně změřeno, zda je na nich vůbec napětí ;)

Jinak ve větších mrazech žhavím dvakrát a chytá to o poznání líp.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.02.17 21:01

můžou být klidně malé tlaky.. pak to bude blbě chytat.. zkusil bych ihned po chytnutí motor vypnout a hned nastartovat.. jestli to chytne normálně tak bude problém s dodávkou paliva.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.