Opel Astra H - nouzový režim - P02345A

Od: Datum: 05.02.17 16:56 odpovědí: 10 změna: 09.02.17 18:13
avatar

Dobrý den,

mám Opel Astra H 1,7 CDTi, 2005, při jízdě nad 120 Km/h a nebo při vytočení na 3000 ot, auto spadne do nouzového režimu (IKONA AUTA S KLÍČKEM) a vyskočí chyba P02345A, po chvíli "nouzák" zmizí, ale zase to nad 3000 otáček nepustí. Popis chyby je odchylka plnícího tlaku.

Podle for jsem už vyměnil ventil saní turba, vyčistil EGR (je vpořádku) a taky WD vyčistil snímač plnícího tlaku (taky O.K), ale problém stále přetrvává.

Setkali jste se někdy s tím? Vyřešili jste to? Jak?

Děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.02.17 17:00
avatar

co hadice na turbu nebude někde prasklá že by se to projevilo až když turbo tlačí prasklina se otevře tlak uteče a problém je na světě

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.02.17 17:12
avatar

Na to se kouknu, co uvidím zvrchu, v servise říkali, že to je vpořádku, ale moc nevěřím ;)

Datum: 05.02.17 17:53
Turbo by mělo tlačit dříve jak ve 3000ot. Ale s tím přisávánim vzduchu to je velmi pravděpodobné.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.02.17 17:57
Chodi regulace dobre? Chybu to háže kvůli vysokému nebo nizkemu tlaku?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.02.17 18:40
avatar

Měla by chodit dobře, dával se nový regulační ventil turba Pierburg,

Jedná se o nízký tlak, takže to asi někde uniká...

Datum: 05.02.17 19:27
Nevím co tam je za turbo ale po nastartovani by mela banka na turbu zarahnout tahlo na doraz. Jestli ne tak hadicky ,banka, zanesene turbo
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.02.17 19:17

Je auto vybavené filtrom pevných častíc?


doplněno 06.02.17 11:09:

Čo som sa dočítal po fórach,tento kód chyby poukazuje na prekročenie regulácie turba,čiže došlo k prekročeniu tlaku.Mala by sa pohľadať chyba prečo to riadiaca jednotka prikázala také zvýšenie tlaku.Bolo by vhodné premerať tlaky na celom sacom a výfukovom potrubí a pozrieť,či nieje zanesený filter pevných častíc ak tam je.


doplněno 07.02.17 19:58:

Áno,bez prístrojov alebo diagnostiky to nejde pomerať.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 06.02.17 05:46
avatar

Ten tam pravděpodovně není (není ikonka na palubovce), ale je možnost, že tam bude ...

Takže překontrolovat turbo v servise bude asi nejlepší postup, že?

Od: udo5®
Datum: 07.02.17 20:46

Zajeď si do opla na jejich diagnostiku ať ti zjistí chybu,hlavně ne k nějakýmu garážákovi.Opravit si to můžeš nechat jinde.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.02.17 18:13
avatar

Diagnostiku jsem si právě koupil, ale ... asi do toho opla budu muset zajet ;)

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.